Julie Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Fikk en bok av denne forfatteren fra bokklubben i dag..lurer på om jeg har glemt å avbestille månedens bok eller noe. Uansett, er det noen som har lest noe av denne karen? Verdt å bruke tid og penger på? Boka heter "Tusen strålende soler". Julie
Gjest Kira Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Samme forfatter som skrev "Drageløperen". Absolutt verdt å bruke både tid og penger på, etter min mening!
Impala Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Har ikke lest den boka du har fått enda, men har lest Drageløperen, og den var iallefall knallbra
Missycat Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 så absolutt verdt både tid og penger!! GLED deg! og kjøp drageløperen også! en av de vakreste bøkene jeg noen gang har lest, samtidig som det gir et litt mer "hverdagslig" bilde på afghanistan som et supplement til norske nyheter..............
Julie Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2007 Takk for svar. Da dropper jeg å returnere den Julie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå