Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er år og dag siden sist jeg var på konsert.

Skal på Turboneger/Metallica i morgen og har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg?

Er egentlig skjørt/kjole jente og Metallica er ikke akkurat min greie, men venninene mine har overtalt meg;)

Passer det med jeans og en enkel topp/tshirt? Føler at sneakers er smartere enn høye hæler;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ståplasser? I så fall ville jeg satset på gode (flate!) sko og klær som er behagelige og relativt tettsittende uten å være for varme.

Skrevet
Ståplasser? I så fall ville jeg satset på gode (flate!) sko og klær som er behagelige og relativt tettsittende uten å være for varme.

Ståplasser ja....;) Takk for tipset:)

Gjest piropa
Skrevet

Dette burde ikke være så innmari vanskelig da ;) Gå i det du føler deg vel i. Ikke verre enn det. Men når det er sagt, så er det nok ikke overflod av typiske "jente-jenter" i skjørt og stiletthæler på metallica-konsert, etter de gangene jeg har vært på rock/hardrock-konserter! Ville ha satsa jeans og t-skjorte, evt dongeriskjørt,sneakers og t-skjorte

Skrevet

Gode sko er et must!

Skrevet

Bukser er greiere enn skjørt, i hvertfall. Og gode sko. Hvis det er ute, og ser ut til å bli regn, gå for regnjakke heller enn paraply. (Paraply på konsert = hatmeldinger fra alle bak deg.)

Og prøv å legge igjen veske hjemme, og heller putte det du trenger av mobiltelefon og penger i lommene. Da slipper du å bekymre deg for at veska setter seg fast eller blir stjålet.

Skrevet

Regnjakke og gummistøvler!

På Valle Hovin blir det fort gjørmete når 30.000 mennesker skal traske rundt og det høljer ned. Det er ihvertfall meldt DÅRLIG vær :(

Så jeg pakker meg inn i gummistøvler og HellyHansen regnjakka, så da slipper jeg den utfordringen å finne noe kult som likevel skjules bak disse praktiske klærne ;)

Skrevet

Jeg skal også dit og satser på gummistøvler, jeans, singlet og regnjakke. Er meldt finere vær utpå ettermiddagen så lurer kanskje på om jeg skal droppe jakka. Et must for meg er jeans med lommer, slik at jeg kan la veska ligge hjemme. For veske på konsert er bare slitsomt.

Skrevet

Lurt å ha noen som ikke er altfor varmt på deg...

Sist jeg var på Metallica, kunne jeg rett og slett vri opp klærne jeg hadde på meg... vi hadde ståplasser og det var så vanvittig varmt...

Skulle jeg ønske jeg skulle ikveld, mannen og gutta skal, jeg solgte billetten min....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...