Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest *Perser*
Skrevet

Var på do inatt og fikk min livssjokk.. jeg blødde, heldigvis var søsteren min her og babyen sparket så jeg viste at det var i hvertfall i orden med babyen!

Vi kjørte fort og gale til fødeavdelingen, fikk høre hjertelyden for første gang, det gjorde så godt å høre babyen, og etterpå kom legen og tok innvendig UL, livmormunnen var lukket og alt så bra ut! Hun tok utvendig UL også.. og babyen var kjempe aktiv og alt så bra ut!

Så vi fant ikke ut hva det var, blør litt enda, fikk beskjed om å ta det med ro og ikke gå på lange turer.. og om blødingen ikke ga seg så skulle jeg komme tilbake om noen dager...

Jeg har blødd litt idag ikke mye som igår.. men har noen andre opplevd å blødd i uke 25 og alt har gått greit?

Håper bare at det var bare rift eller noe... legen sa at slimhinnene der er så sensetiv nå så det kan være derfor jeg blør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner du ble redd Perser!

Har ikke opplevd dette selv men søstra mi hadde jevnlige blødninger under hele svangerskapet og det gikk kjempefint likevel. De fant aldri ut hvorfor hun blødde, men barnet ble født friskt og fornøyd!

Håper dette går bra og det gjør det nok!!!

Klem fra viwi

Skrevet

Jeg har hatt små blødninger med 3-4 ukers mellomrom igjennom hele svanger skapet. De varte bare en dag av gangen, men for et par uker siden blødde jeg litt hver dag i 4-5 dager (var da i uke 18). Jeg ble da for sikkerhets skyld sykemeldt og sendt på ultralyd. Alt sto bra til, og fikk påvist et lite sår på livmortappen. Det kom antagelig etter min forrige fødsel for snart 2 år siden, dessuten er slimhinnene ganske sårbare når man går gravid.

Alt er fortsatt bare bra og jeg kjenner nurket sparker :D så det lover godt.

Skrevet

OOps, dukket opp et smilefjes der det skulle stå uke 18

Skrevet

Hei! Hvordan blødning har dere hatt? Ferskt rødt blod eller gammelt brunt?

Selv er jeg i uke 6 og har hatt brun blødning, og utflod er hele tiden misfarget. Noen dager kommer det litt ferskt blod også.

Er til ekstra gyn-kontroller med ultralyd fordi jeg har nylig hatt graviditet utenfor livmor, og er bekymret, for de sa det er for tidlig å vite hvorfor det blør.

De kunne ikke se noe foster, og ut fra det kan man trekke slutningen at enten er det for tidlig, eller så er det graviditet utenfor livmor eller så er det begynnende abort. Ikke så kult. Jeg vil jo ha dette barnet.

Skal til kontroll igjen i morgen, så da håper jeg det går an å si noe mer...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk en stygg blødning i uke 12 og var helt fortvila. Lege og sykesøstre sa at det var veldig normalt med slike blødninger i svangerskapet, men at man alltid skulle kontakte lege uansett.

Min blødning hadde en mørkerød/brunfarge (sorry for detaljene),men jeg hadde ikke noe smerter i det hele tatt. Har du vondt ?

Håper at blødningene har gitt seg. Det kan være alt fra rift til blodkar som har røket. Min mor begynte å fossblø i 7 mnd. med søsteren min og da var det blodkaret som røyk. Rett og slitt litt stress som gjorde det, men det skremmet jo vannet av en uansett

Lykke til Perser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...