Gå til innhold

Været i Sverige

Fremhevede innlegg

Gjest Frysepulver
Skrevet

Noen som vet om en side som kan fortelle meg hvordan være blir i Stockholm til helgen? Jeg har prøvd å søke, men svensken min er åpenbart litt rusten ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tja, i Aftenpostens værside kan du skrive inn et bynavn, velge søk i verden og *voila*

Gjest Frysepulver
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :)

Trodde man måtte på en svensk side jeg da... :sjenert: Tydelig at jeg er litt svensk selv ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Tusen takk for svar alle sammen :)

Trodde man måtte på en svensk side jeg da... :sjenert: Tydelig at jeg er litt svensk selv ;)

For din egen skyld bør du absolutt vurdere å slette det jeg har uthevet. Jeg skal lova og aldri bruke det mot deg.

ps. Ikke send meg pm om saken.

Gjest Frysepulver
Skrevet
For din egen skyld bør du absolutt vurdere å slette det jeg har uthevet. Jeg skal lova og aldri bruke det mot deg.

ps. Ikke send meg pm om saken.

Det ene svenske familiemedlemmet var en artig skrue. Da mamma var gravid med meg var de på besøk hos mammas familie. De besøkte Liseberg og da de kom ut til bilen var det fem minutter igjen av parkeringen. Da måtte de stå og VENTE på at tiden skulle gå ut før de kunne kjøre :ler:

Av og til kjenner jeg meg litt glad for at mamma er adoptert, da er vi ihvertfall ikke i "blodslekt" med disse raringene :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Av og til kjenner jeg meg litt glad for at mamma er adoptert, da er vi ihvertfall ikke i "blodslekt" med disse raringene :ler:
Ikke prøv deg!!

Miljømessigpåvirkning er vel så viktig som gener. Når jeg tenker meg om, så er det sikkert kun miljø som er viktig når man er i magen - det er faktisk veldig, veldig viktig. Det er så viktig at nesten alt moren hører fører til stor påvirkning for den lille jævelen på innsiden.

ps: Ikke send pm om dette heller.

Gjest Frysepulver
Skrevet
Ikke prøv deg!!

Miljømessigpåvirkning er vel så viktig som gener. Når jeg tenker meg om, så er det sikkert kun miljø som er viktig når man er i magen - det er faktisk veldig, veldig viktig. Det er så viktig at nesten alt moren hører fører til stor påvirkning for den lille jævelen på innsiden.

ps: Ikke send pm om dette heller.

Den argumentasjonen har jeg brukt mot mine foreldre mang en gang. "Arv og miljø" har jeg brølt hver gang jeg har fått kjeft gjennom oppveksten - men det er godt å høre at jeg nå støttes på dette. Skal sitere deg neste gang man er uenige i Frysepulverfamilien

Gjest Gjest
Skrevet
Den argumentasjonen har jeg brukt mot mine foreldre mang en gang. "Arv og miljø" har jeg brølt hver gang jeg har fått kjeft gjennom oppveksten - men det er godt å høre at jeg nå støttes på dette. Skal sitere deg neste gang man er uenige i Frysepulverfamilien
Hey!!

Jeg har fått makt! :hoppe:

ps hooppm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...