Gå til innhold

Han kalte meg tjukka :-(

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Skuffet_*
Skrevet

Jeg var ute i går med samboeren min i går.

Jeg hilste på en slektning av han.

Han var hyggelig inntil han ble full.

Han kalte meg for tjukka og gamla?

Jeg er ikke gammel og ser ganske bra ut.Jeg er kanskje litt lubben men ikke tjukk.

Min samboer reagerte ikke før jeg sa noe.

Min samboer sa bare at det er ikke jeg som sier dette så det må du ta opp med han!

Jeg gjordet det, men er forbannet over at samboer ikke sa noe da han hørte han kalte meg dette.

Har jeg grunn til å være skuffet og sur.

Hva hadde dere sagt i dag til samboeren vedr. dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_blabla_*
Skrevet
Har jeg grunn til å være skuffet og sur.

Hva hadde dere sagt i dag til samboeren vedr. dette?

Jeg er mann selv og svaret er:

Ja du har grunn til å være sur. Man skal stille opp for hverandre uansett og hvis man er enig får man heller ta det på tomannshånd. Noe annet er egentlig helt uakseptabelt etterminmening.

Si akkurat det du skrev over. At du er såret og synes han burde gjort noe. At du forventer at dere stiller opp for hverandre. Er han en mann burde han vite dette.

Dette sies selvfølgelig kun etter minoppfatning av situasjonen som du beskrev den og tar forbehold om nyanser..

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det har du.

At ett menneske sier slikt vitner om dårlig folkeskikk og moral, stakkars han ;)

Hev deg over det du :)

Gjest David John jr.
Skrevet

=tentacle= ville nok ha hevdet at om du hadde lagt på deg mer enn 15 kg av fri vilje måtte du nok tåle at kjæresten din ikke sto opp for deg.....

Gjest =tentacle=
Skrevet
=tentacle= ville nok ha hevdet at om du hadde lagt på deg mer enn 15 kg av fri vilje måtte du nok tåle at kjæresten din ikke sto opp for deg.....

:legrine:

Jeg er inkarnasjonen av alt som er ondt i verden ;)

Gjest =tentacle=
Skrevet
Min samboer sa bare at det er ikke jeg som sier dette så det må du ta opp med han!

Da hadde jeg sagt til ham at hvis han mener at hva hans familie og omgangskrets slenger til meg ikke er hans sak, så er det heller ikke min sak om hans familie og omgangskrets ikke lenger vil ha noe med oss å gjøre etter at jeg har snakket rett fra leveren til dem. Forventer han at jeg skal omgåes dem på noen måte, så tar han også ansvar når de går over alle grenser i forhold til meg.

Skrevet

Hvis en av mine slektninger eller venner hadde slengt dritt til kjæresten min, hadde de jaggu fått høre det fra meg! :kjempesinna:

Gjest Gjest_Skuffet_*
Skrevet

Takk for svar alle sammen :klem:

Jeg har ikke sagt noe til han om dette men viser han at jeg er skuffet og såret over denne episoden.

Han har ikke nevnt noenting om det og det irriterer meg :tristbla:

Jeg er ganske lei meg og veldig skuffet :cry:

Godt jeg har dere på KG :klem:

Gjest =tentacle=
Skrevet

Jeg har ikke sagt noe til han om dette men viser han at jeg er skuffet og såret over denne episoden.

Hvis du ikke har sagt noe til ham om dette, hvordan vet han da at den episoden er årsaken til at du nå er i dårlig humør? Husk at han er mann ;)

Skrevet

Jeg har en helt vill idè til deg: Fortell han VERBALT hva som er problemet. Disse tullete hintegreiene kommer han ikke til å lære noe av i dette tilfellet.

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan jo spørre typen din om dette er vanlig omgangstone i hans familie? Det forklarer kanskje at han ikke reagerte? Jeg er fra bygda og vant til at man sier både gamla og tjukka og ikke legger all verden i det. (Også dame til dame)

Gjest Gjest_Thomas_*
Skrevet
Du kan jo spørre typen din om dette er vanlig omgangstone i hans familie? Det forklarer kanskje at han ikke reagerte? Jeg er fra bygda og vant til at man sier både gamla og tjukka og ikke legger all verden i det. (Også dame til dame)

Det er ikke vanlig etter noen få timers bekjentskap? Når man har kjent hverandre en stund så kanskje, men dette var som jeg forstod det samme dagen.

Hadde noen sagt noe sånn til jenta mi hadde jeg eksplodert i sinne, og tatt deg i forsvar..Om han ikke hørte det, men du fortalte han det hadde jeg uten å nøle sagt ifra til dette familiemedlemskapet :forvirret:

:klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Tipper det er samboeren din som fikk slektningen sin til å si deg et alvorsord siden han ikke var mann nok til å gjøre det selv.

Du bør ta hintet, dvs. slank deg og pass på kroppen din slik at du ser ung ut.

Skrevet
Tipper det er samboeren din som fikk slektningen sin til å si deg et alvorsord siden han ikke var mann nok til å gjøre det selv.

Jeg skjønner godt at du ikke tør si det der når du er innlogget... snakk om å stå for det du mener... Jeg foreslår at du holder slike stygge og totalt unødvendige kommentarer for deg selv.

Til Trådstarter:

Men mannfolk tar ikke hint. Rett og slett. Hvis du vil at han skal vite at du er såret, må du si det til han. Hvis bare han får vite at det er noe galt, vil han nok ta det til seg og bli flinkere til å passe på deg :)

Gjest Gjest_Skuffet_*
Skrevet

Hei alle snille mennesker her inne :) Joda samboeren min sa faktisk til meg i går at han var sint på dettte familiemedlemmet.Hadde han hørt dette hadde han sagt fra der og da.Han har snakket med denne dummingen og sagt at sånt tollereres ikke.En stor unnskyldning er på sin plass og familiemedlemmet følte seg dum.Min kjærste sa også at uansett full eller edru så snakker du ikke sånn til jenta mi.

Sannheten er til deg gjest som skrev et innlegg over her at jeg er ikke feit idet hele tatt men lagt på meg litt.Tjukk er jeg ikke men noen kilo jeg sliter med har jeg og derfor var det ekstra sårende.Kjærsten min liker meg som jeg er :)

TAKK til dere som svarte meg da jeg var lei meg :klem:

Gjest Gjest_skuffet_*
Skrevet

Meg igjen.Dette sa han i går kveld.Tok noen timer før han sa det men han er jo mann som ikke alltid tar opp sånne ting med en gang ;) og det var i dag da familiemedlemmet ringte at han skjelte han ut for det han hadde sagt til meg på søndag.

Takk igjen til KG brukerne :klem:

Gjest Gjest_skuffet_*
Skrevet

Jeg mener mandagkveld at han sa det til meg og i dag han skjelte ut familiemedlemmet :sjenert: Kanskje jeg bør registrere meg så jeg slipper så mange inlegg etterhverandre ;)

Gjest Gjest_Thomas_*
Skrevet

:frustrert: Dette var stygt sagt av deg gjest.Det var unødvendig og sletts ikke sikkert.Det virket ut som du tok feil også ut i fra det trådstarter skrev.

Gjest Gjest_Skuffet_*
Skrevet

Opps hva gjør jeg nå da? Dette familiemedlemmet føler seg dum men skylder ikke på at han var full.

Han sa til kjærsten min at han er oppriktig lei seg og i dag kom kjærsten min hjem med blomster fra han.Han ville også møte meg for å si unnskyld!

Jeg bør jo ta han i hånda, bør jeg ikke det da?

Gjest tomat Mina
Skrevet
Opps hva gjør jeg nå da? Dette familiemedlemmet føler seg dum men skylder ikke på at han var full.

Han sa til kjærsten min at han er oppriktig lei seg og i dag kom kjærsten min hjem med blomster fra han.Han ville også møte meg for å si unnskyld!

Jeg bør jo ta han i hånda, bør jeg ikke det da?

Å tilgi er en guddommelig hevn. ... ;)

...så det må du så absolutt gjøre ja, det mener jeg iallefall.

Håper du på tilgivelse av dem som er over deg, så tilgi dem som er under deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...