Gå til innhold

Jakte på tornado.. ?

Anbefalte innlegg

Gjest Twister
Skrevet

Du har kanskje sett filmen Twister med Helen Hunt ? Der en gjeng gærninger jakter rundt etter disse skypumpene ?

Går og lurer på om dette går an å gjennomføre i virkeligheten, for en blek nordmann fra norge, dvs reise bort til USA i "orkansesongen" til områdene der disse orkanene vanligvis pleier å dukke opp ?

Fins det noen i norges land som arrangerer turer til sånt noe ? (Den eneste jeg kan huske har snakket om dette her, er Siri Kalvig, tror jeg.. ;) )

Bare legge til at september visstnok er den mest aktive måneden for orkaner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett på TV at de arrangerer slikt i USA i alle fall, men om det går arrangerte turer herfra, har jeg aldri hørt om. Kan jo bli en spennende ferie,men det kan og være at dere ikke får se noe som helst

Gjest Twister
Skrevet
Har sett på TV at de arrangerer slikt i USA i alle fall, men om det går arrangerte turer herfra, har jeg aldri hørt om. Kan jo bli en spennende ferie,men det kan og være at dere ikke får se noe som helst

Nei, det er jo det som er så kjipt da, bomtur ! Man kan ikke bestille det været man ønsker seg, slik er det overalt.. Min tanke var at med økende drivhuseffekt vil det bli mer sannsynlig med disse stormene.. ;)

Du har ikke noen linker til de turarrangørene i USA ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...