Gå til innhold

Han vil stadig møte meg, men avlyser hele tiden...

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Etter jeg ble singel har jeg fått litt kontakt med en fyr som jeg kjenner litt fra før gjennom felles bekjente. Vi har allitfd flørtet litt og nå når vi begge er single har det blitt mer flørting. Jeg hadde ingen planer om å gå noe lenger enn det ettersom det ikke er så lenge siden jeg ble singel..men, han spurte om vi ikke skulle treffes ettersom vi sendte så mange meldinger osv...jeg sa til slutt ja. Etter det ble det mye om og men og manglende tilbakemelding og til slutt når vi avtalte så avlyste han timer etter vi avtalte..Hva er greia her?

Jeg vet at han har sagt at han ikke vil "løpe" etter noen igjen, redd for å bli såret slik han ble i forrige forhold...Kan det ha noe med denne merkelige oppførselen å gjøre? Eller kan det ha noe med at nå når jeg er singel så blir det liksom litt skummelt for da er jo "alt" mulig?

Stoltheten min sier at jeg ikke skal kaste bort mer tid på en så vinglete fyr, men samtidig har jeg alltid likt han godt....

Huff, litt forvirret jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Kristian_*

Jeg er i nøayktig samme situasjon så denne tråden følger jeg med spenning :popcorn:

Hun eller jeg spør om vi skal finne på noe, avtaler blir inngått og hun avlyser i siste liten. Når jeg tok det opp; så beklaget hun, men mente at jeg ikke var så mye bedre siden jeg også hadde avlyst.

Nåja, jeg har avlyst en gang og utsatte møtet en time en annen gang. Hun avlyser ca 70 % av møtene våre. I tillegg avlyste hun en ferietur.

Ene dagen er hun veldig klar på at vi bare er venner, så den neste dagen flørter vi som bare det. Har overnattet hos hverandre i blant, men aldri hatt sex. Jeg har lyst, men føler meg usikker på hva hun vil.

Det er så mye fram og til, jeg vil ha henne og ingen andre. Men det er begrenset hvor mye lengre vi kan holde på slik som vi har gjort i nesten ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi klar beskjed om at dere ikke finner dere i den slags oppførsel. For min del takler jeg ikke mennesker som ikke holder avtaler, og hvis dere lar folk holde på sånn uten at det får konsekvenser vil det skje igjen og igjen og igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Gi klar beskjed om at dere ikke finner dere i den slags oppførsel. For min del takler jeg ikke mennesker som ikke holder avtaler, og hvis dere lar folk holde på sånn uten at det får konsekvenser vil det skje igjen og igjen og igjen.

Ja, man skulle kanskje ha gjort det, men jeg syns det blir litt rart ettersom vi ikke har kommet igang med å møtes enda.. Han bare inviterer, men avlyser eller gir ikke tilbakemelding.

Lurer på om jeg rett og slett bare skal si nei neste gang..."Du vingler jo sånn og klarer jo ikke å bestemme deg.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, man skulle kanskje ha gjort det, men jeg syns det blir litt rart ettersom vi ikke har kommet igang med å møtes enda.. Han bare inviterer, men avlyser eller gir ikke tilbakemelding.

Lurer på om jeg rett og slett bare skal si nei neste gang..."Du vingler jo sånn og klarer jo ikke å bestemme deg.."

Jeg synes ikke du skulle la noen kaste bort tiden din, enten du kjenner personen eller ikke. Jeg tror han kommer til å få fingen ut om du bare gir beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Gi beskjed at du ikke finner deg i slik oppførsel.

Hva er det med folk egentlig..skulle tro man hadde med barn å gjøre enkelte ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ikke ta noe særlig kontakt med dem, la dem føle at dere forsvinner, så øker interessen antageligvis. Når man er den som kjører mest på er det lett å bli tatt for gitt og det som kommer for lett føles ikke like attraktivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine personlige erfaringer tilsier at han, når han ikke holder avtaler, ikke er SÅ intressert som jeg vil han skal være.. dropp han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08

Han prøver å finne ut om han kan holde på sånn med deg, enkelt og greit. Hvis du går med på det, så vil han se på deg som en bruk og kast gjenstand. Hvis han spør igjen så¨svar et kort "nei", og hvis han spør hvorfor ikke så sier du bare at du ikke gidder å avtale noe med folk som ikke holder avtalen uansett. Du har jo tross alt et liv du og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest
Han prøver å finne ut om han kan holde på sånn med deg, enkelt og greit. Hvis du går med på det, så vil han se på deg som en bruk og kast gjenstand. Hvis han spør igjen så¨svar et kort "nei", og hvis han spør hvorfor ikke så sier du bare at du ikke gidder å avtale noe med folk som ikke holder avtalen uansett. Du har jo tross alt et liv du og.

Ja, nettopp. Vi har barn begge 2 så det er ikke bare bare å finne en dag. Vi har hatt mye kontakt i det siste, men han klarer aldri å avtale en dag...så jeg har bestemt meg for å bare la være å ha kontakt med han. Må jo finnes noen andre der ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres akkurat ut som en type jeg surra med i vinter (kanskje det er samme fyren ;))

Han spurte om å få komme på besøk, avtalte når han skulle komme, men dukket ikke opp, og sa ikke ifra at han ikke kom heller.

Han avlyste også avtaler i siste liten.

Etter noen ganger med det her gjorde jeg kort prosess og fortalte ham at dette gidder jeg ikke mer - ha et fint liv.

Han sendte noen meldinger etter dette, lurte på om jeg ville treffe ham igjen osv osv.

Jeg svarte bare "hva er vitsen", og etter det har det vært stille. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...