Gå til innhold

Utdrikningslag..

Fremhevede innlegg

Skrevet
Stakkars brud. Det er stor forskjell på utdritning og utfordringer. Håper forloveren tar til vett. Kanksje du skulle prøve å si fra en gang til?

Vet ikke, kan jo liksom ikke ta over hele laget heller...

Vet ikke om det bare er meg, jeg er imot alt sånt utditnings-sprøyt og blir irritert når jeg ser noen fjase rundt i teite kostymer og rosa plasttiaraer.

Snakket med noen av de andre som skal være med, noen tror ikke hun kommer til å like det, andre tror hun er tøff nok...

Kommer til å bli pinlig, men det er jo ikke meg det dreier seg om...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først av alt vil jeg si at det er kjempe flott at du sier i fra!

Tror nok det er lurt å ta en prat med bruden og høre hva hun ser for seg. Jeg hadde satt pris på det om mine veninner hadde sagt i fra til min forlover at nå er hun på viddene.

Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Å, jeg hater sånne utdritningslag, er så glad for at jeg slapp det! Ville ikke falle meg inn i mine villeste fantasier å gjøre noe sånt mot en venninne jeg ikke var helt 100% sikker på ville ha det akkurat sånn. Alle de utdrikningslagene jeg har vært i har gått temmelig rolig og stille for seg, mer jentekveld enn noe annet, og veldig koselig. Jeg tar det som et tegn på at det er skikkelig ut med sånne utdritningslag, for ingen vil ha det. Det var liksom "før i tida" at man dro på bruden morgenkåpe og hårruller og dyttet henne ut på Karl Johan for å selge kyss.

Hadde jeg vært bruden, så hadde jeg sagt fra, sånn at hun kunne si fra til forloveren sin selv. Det er faktisk lov å nekte som brud også, og det er kanskje lurt å gjøre det på forhånd, sånn at ikke forloveren står der helt på bar bakke.

Gjest Gjest
Skrevet
:ler: Det ble litt feil. Jeg mente: Hadde jeg vært deg, så hadde jeg sagt fra til bruden... osv.
Skrevet
Hadde jeg vært bruden, så hadde jeg sagt fra, sånn at hun kunne si fra til forloveren sin selv. Det er faktisk lov å nekte som brud også, og det er kanskje lurt å gjøre det på forhånd, sånn at ikke forloveren står der helt på bar bakke.

Hadde dette vært en veldig nær venninne hadde jeg definitivt gjort det.

Men så lenge jeg ikke kjenner henne så godt føler jeg at jeg invaderer altfor mye om jeg gjør det.

Tror hun takler det greit, det blir en halvkjip dag fordi jeg tror gjengen blir delt i 2 fordi noen fortsatt lever i den tro at man skal ha russetid episode 2 når det er utdrikningslag, mens andre halvparten som er litt eldre har lyst på å gå og gjemme seg

Setter på meg et smil, gjør det beste ut av det.

Bruden har jo valgt forloveren selv, tross alt... Glad jeg ble sendt på spa asså.... :sjenert:

Skrevet
Snakket med noen av de andre som skal være med, noen tror ikke hun kommer til å like det, andre tror hun er tøff nok...

Kommer til å bli pinlig, men det er jo ikke meg det dreier seg om...

Jeg vil tro at det teller mest at hun sannsynligvis ikke vil sette pris på et slikt utdrikninglag? Hun kan godt være tøff nok til å gjøre det meste, men hva er vitsen hvis hun synes det er teit og kjipt og ikke har lyst?

Jeg synes faktisk det er pinlig å være med på slike utdrikningslag selv som gjest, og føler jo at jeg har et ansvar for at bruden skal kose seg selv om jeg ikke er arrangøren, så jeg går ikke lengre på slike tilsetninger.

Skrevet

Jeg har ikke valgt forlover enda jeg, men skal nok ha dette litt i bakhodet når jeg gjør det. Jeg hadde satt foten ned ganske tidlig jeg, hvis mitt utdrikningslag hadde utviklet seg slik. Jeg er også en av de som syns dette er utrolig teit og unødvendig, vil mye heller ha en koselig jentekveld. Slike utdritningslag hvor det er om å gjøre å bli fullest mulig og mest latterliggjort har jeg lite tilovers for.

Vel, lykke til, håper det ikke blir så ille som fryktet!

Gjest Gjest
Skrevet
Bruden har jo valgt forloveren selv, tross alt... Glad jeg ble sendt på spa asså.... :sjenert:

Å, jeg var også med på en sånt utdrikningslag for noen år siden. Bruden hadde valgt sin lillesøster som forlover, og de det bar utdrikningslaget preg av. Bruden tok det kjempesporty. Jeg hadde mest lyst til å grave meg ned.

Velg din forlover med omhu.... Glad jeg slapp sånt.

Gjest tomat Mina
Skrevet

Det dummeste jeg vet er å se et utdrikningslag der bruden blir driti ut...gå på ski gjennom et sentrum med brudeslør på etc...

Ser flere reagerer negativt når dem ser noe sånt.

Dette er så barnslig og ikke morsomt i det hele tatt.

Det er mer gøy og koselig dette er ment som å være og gjerne sammen med en overaskelse :)

Fortell om hvordan det gikk da trådstarter og om den vordene brud likte opplevelsene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...