Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Jeg går ud ifra at alle jenter har hver sin måte å onanere på. Jeg har i hvert fall min :D DØR-ORGASME: 1. Åpne døra 2. Legg hendene øverst slik at du henger ved den smale siden med et ben på hver sin side. 3. Løft deg litt opp etter armene (ikke mye) og mens du henger der, løfter du bena opp og ned med bøyde knær i ca 90 grader langs døra. Til slutt vil du oppleve en intens følelse i klistoris som kiler og er ubeskrivelig god! Prøv då vell!!
Poetens_Tårer Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Skulle gjerne likt å vite hvordan i all verden du fant frem til denne uortodokse onaniteknikken!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Skulle gjerne likt å vite hvordan i all verden du fant frem til denne uortodokse onaniteknikken! hehe. la oss si at fantasien min er på topp
Gjest Pet Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Synes det høres fryktelig slitsom ut, jeg! Du henger altså på døra og løfter bena opp og ned? Slå to fluer i en smekk og trene og onanere samtidig? Kreativt var det, ihvertfall!
Drua Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Dette rådet ser jeg for meg at kan gi en økning i antall hjemmeulykker...
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Dette rådet ser jeg for meg at kan gi en økning i antall hjemmeulykker... "Do in Rome what the..." Med andre ord: skaff sykkelhjelm.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Hvis dette slår an, vil vi se stadig flere smilende kvinner med flate mager og kraftige armmuskler. Vi vil også se stadig flere vindskjeve dører, og salget av disse vil gå gjennom taket.
~white lady~ Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 Og hva er så unnskyldningen når døra ramler ned?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. juli 2007 #11 Skrevet 10. juli 2007 Og hva er så unnskyldningen når døra ramler ned? hehe.. måtte svare svare far at jeg hadde tatt noen armhevinger på døra. han gikk på... Vell, noen som har prøvd døra eller?
Gjest Elastica Skrevet 10. juli 2007 #12 Skrevet 10. juli 2007 Hvis dette slår an, vil vi se stadig flere smilende kvinner med flate mager og kraftige armmuskler. Vi vil også se stadig flere vindskjeve dører, og salget av disse vil gå gjennom taket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå