Gjest Herik 69 Skrevet 20. mars 2003 #62 Skrevet 20. mars 2003 Jeg har slikket med og uten hår. Å slikke en dame som har masse hår nedentil er ikke noe kult. Litt ekkelt. man kommer ikke til også blir man sei i hele tryne.
Gjest Paa besoek Skrevet 20. mars 2003 #63 Skrevet 20. mars 2003 Jeg merker meg at enkelte paastaar at barbering er en relativt ny motesak. Ikke enig. I min studenttid (sent 70/tidlig 80-tallet), saa ble da dette lekre tema diskutert ved mange anledninger (ofte soendags kveld med fylleangst). Hadde gleden av aa utfoere jobben saavel som aa moete paa unge kvinner som hadde forstaatt fordelene med slik en prosedyre. Saa det er ikke akkurat nytt, selv om det den gang paa ingen maate var standard. Vil legge til at mine siste (riktignok faa) partnere (alle paa min alder +- 2-3 aar) enten har trimmet omraadet vel fra foer, eller har vaert helt imoetekommende for forslag.
Legolas Skrevet 13. juni 2003 #64 Skrevet 13. juni 2003 Det ER forskjell på hår og ikke hår, uten tvil at helt hår fri er best(ifølge meg), men om jenta hadde valgt å ikke barbere seg hadde jeg ikke presset på for at hun skulle barbere seg.... Jeg mener at om man får noen hår i munnen så er ikke det så galt, men om man en dag hoster opp hårballer bør man kanskje begynne å tenke... oralsex er bra enten med eller utenhår, kort eller langt..... love from france
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå