Gå til innhold

Han slutter

Anbefalte innlegg

Gjest Blocky
Skrevet

Milla. Det har da ingenting med å være barnslig det at man har grenser for egen kropp. Og man kan absolutt være ren selv om man har hår.

Embla: Han har ikke syntes det har vært ekkelt hittil. Han har derimot signalisert at dette liker han. Ønsket om at jeg skal barbere meg går på at det tenner ham.

Det å barbere seg er en tanke som må få modne. Joda, jeg har faktisk kommet så langt at jeg hadde tenkt å prøve, men jeg godtar ikke utpressing :evil: Gjør jeg noe innen sex så er det fordi jeg vil. Det har heller lagt en demper på meg og ødelagt noe av den tilliten og tryggheten jeg hadde for ham. Hva blir det neste? Jeg vet at jeg har ting som tenner meg som han ikke har erfaring med, men det er ikke noe jeg forlanger. Det er noe vi får finne ut sammen. Utforskning tar tid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstod det slik at han synes det var ekkelt jeg. Du får gjøre som du vil, men ikke la deg presse til noe du ikke vil.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Og man kan absolutt være ren selv om man har hår.

Feil! Du lukter lettere vondt samt svetter mer når du har hårene vokse fritt, å bare ta lengden på det er ikke nok. Jeg synes du virker skikkelig udelikat og synes faktisk synd på kjæresten din som har en kjæreste som ikke er nøye med å stelle seg.

Dessuten må vi skille begrepene her, å be en om å barbere seg er ikke noe "overgrep"- dette handler om nytelse for den som skal utføre oralsex samt om estetikk og stil.

Milla

Skrevet

Estestikk og stil er nødvendigvis ikke det samme for andre som for deg, Milla. Din verden er ikke gjengs for alle.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Estestikk og stil er nødvendigvis ikke det samme for andre som for deg' date=' Milla. Din verden er ikke gjengs for alle.[/quote']

Vel, det er ikke mange gutter som ikke liker at jentene steller seg nedentil.

Milla

Skrevet

Det er forskjell på å stelle seg og å være glattbarbert. Selv foretrekker jeg å være glatt, men faktisk så har en stor del av de jeg har vært med, sagt at de foretrekker litt hår. Tror nok, av egen erfaring, at det er ganske mange som foretrekker en aldri så liten fartsstripe.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

En liten stripe kan være pent men da skal den være liten. Og selve leppene og bakover mot anus bør være 100% glatte og hårfrie.

Milla

Gjest Anonymous
Skrevet
En liten stripe kan være pent men da skal den være liten. Og selve leppene og bakover mot anus bør være 100% glatte og hårfrie.

Milla

Synes du at det ikke skal være noe som helst hår nedentill, ikke en gang på venusberget?

Synes selv at helt hårløst blir litt for pedo. Liker en dott "å ta tak i" :wink:

Skrevet

Jeg synes ikke størrelsen på en eventuell stripe på venusbegeret er så nøye, bare det som Milla sier er hårløse kjønnslepper og helt bak til anus. Men som kjent (og nevnt) er det mye lettere å holde rent til mindre hår det er.

Skrevet
"Vil ikke slikke deg mer hvis du ikke barberer deg". Ærlig talt! Fy faen for en idiot -jeg ler meg ihjel.

Velvel, så hvordan skal en mann kunne si at han ikke vil slikke kuse? Trenger man argumenetere for å motsto denslags "drift"?

Sier kvinner idag, slikk meg eller forsvinn?

Akkurat ja... man skal tvinges til noe man får brekninger av å tenke...å slafse på ei mus... digre lepper på hver sin side vått og klamt, uggent og ekkelt... å høre...sliiiikk meg.... uff jeg hadde dratt.

W

hadde heller ronka på bussen hjem.

Gjest Duchess
Skrevet

Selvfølgelig gjør du som du vil, men jeg har FULL forståelse for at kjæresten din styrer unna "hår i maten"

Gjest hallo!
Skrevet

Milla

Så bra at vi har deg har Milla, så du kan fortelle oss om hva som er stygt og pent, rett og galt. Hurra for deg!

Skrevet

For ca. 10 år siden var jeg helt i slutten av tenårene/helt i begynnelsen av 20-årene. Spørsmålet om barbering av fitte var ALDRI et tema. INGEN gjorde det, og det var INGEN som klagde over hår i munnen. Til dags dato har jeg ENDA til gode å høre en gutt si til meg at han nekter å slikke meg om jeg ikke barberer meg. Og selv har jeg ALDRI hatt problemer med å suge en gutt som ikke er barbert.

Ærlig talt, folkens!!! Om sex for dere kun dreier seg om "Æsj! og Pføy! og hår i fitta og æsj og det lukter vondt og det er dritekkelt og fy flate det er nesten så jeg ikke orker å TA på ham om han ikke barberer pungen og pikken og urinrøret og inni ørene og faen skal ha meg frabedt å finne et eneste jævla hår på kroppen hans" -

Fy faen da har dere et jævla stort problem, folkens -og jeg er SATAN så glad for at jeg har et litt mer NYANSERT forhold til sex enn som så!!

Nelle :briller:

Skrevet

Ja, faen i helvete så søren fy faen i H...et sted(hehe)!!! Nelle, er du like sint ennå?

Du har jo da helt rett, det var poebget med dette morratrøtte innlegget. Også er du litt sånn gøyal når du blir sint. Nemlig! Nei til ja!!!

Ha en fin dag, hårløse og hårkledde.

Maiken

Skrevet

HELT ENIG MED NELLE!

Jeg er ganske sikker på at alt dette barberings-pratet er en motesak, men det er nå bare min mening da!

Ha en flott dag alle sammen. @

Skrevet

Du bestemmer over din kropp... men han bestemmer like fullt over hva han har lyst til å være med på. Synes han det er ekkelt skal han ikke gjøre det bare fordi du vil. Vil du absolutt beholde håret, så gjør du det.

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke vil åræve barbering før du nekter... Kanskje du liker det... Han har vel prøvd å gi deg oralsex?

Respekter iallfall hans mening også. Ville du syntes at det var rettferdig at du skulle feks hatt analsex bare for hans skyld, om du syns tanken var ubehagelig?

Skrevet
For ca. 10 år siden var jeg helt i slutten av tenårene/helt i begynnelsen av 20-årene. Spørsmålet om barbering av fi### var ALDRI et tema. INGEN gjorde det, og det var INGEN som klagde over hår i munnen. Til dags dato har jeg ENDA til gode å høre en gutt si til meg at han nekter å slikke meg om jeg ikke barberer meg. Og selv har jeg ALDRI hatt problemer med å suge en gutt som ikke er barbert.  

Ærlig talt, folkens!!! Om sex for dere kun dreier seg om "Æsj! og Pføy! og hår i fi### og æsj og det lukter vondt og det er dritekkelt og fy flate det er nesten så jeg ikke orker å TA på ham om han ikke barberer pungen og pi#### og urinrøret og inni ørene og faen skal ha meg frabedt å finne et eneste jævla hår på kroppen hans" -

Fy faen da har dere et jævla stort problem, folkens -og jeg er SATAN så glad for at jeg har et litt mer NYANSERT forhold til sex enn som så!!

Nelle  :briller:

Laaaang applaus... :kul:

Gjest Lott@
Skrevet

Må få med at det er den eneste måten han klarer å gi meg orgasme på. quote]

Ehem........ det er ingen som GIR deg orgasme. En kvinnes orgasme sitter vesentlig i hennes egen seksuelle trygghet, sikkerthet OG i hennes hode.

Uansett, dersom kjæresten din ikke vil gi deg oralsex - RESPEKTER DET!!! I et forhold skal INGEN av partene tvinges til noe de ikke er komfortable med - det gjelder både for gutter og jenter.

Gjest Sønn-av-en-tispe
Skrevet

Hvis det skal være så fordømt pent og renslig uten hår på kroppen, så skjønner jeg ikke hvorfor dere ikke barberer skallen???

Gjest ikke innlogget Sissi
Skrevet

Til Milla og andre som snakker om "renslighet" og mener at man MÅ være barbert nedentil: Vet dere hva jeg får om jeg gjør det?

1) blir svært sår (har veldig sart hud, både der og andre steder) ser virkelig ut som om f**** mi har vært i krigen helt på egen hånd. Gjør jeg det med bare noen dagers mellomrom så klarer jeg omtrent ikke å gå.

2) ovennevnte er forsåvidt ikke det verste - det er nemlig at jeg får infeksjon i skjeden av det.... Dvs. hver gang jeg barberer meg= pencillinkur.

For å si det sånn: om en mann ikke kan godta at jeg har hår, så får det heller være. Ingen kan forlage at jeg skal gå rundt med store smerter mellom bena pga sårhet + stadige pencillinkurer!

Forøvrig hadde Nelle et j**** godt innlegg om saken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...