Gå til innhold

Han slutter

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Selvfølgelig gjør du som du vil, men jeg har FULL forståelse for at kjæresten din styrer unna "hår i maten"

Men i svarte.... det er vel heller sjelden at folk spiser samtidig som de har munnsex????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud...

Dere som ikke er barbert vet godt at dere kan være like renslige som hvis dere var hårløse?

Vi som er barbert vet at det føles bedre og rensligere, vel og merke for oss som trives med det.

Hvorfor så provosert? Er det virkelig noen som gidder å bry seg om hva andre synes om deres valg av "frisyre" på denne fronten? Det finnes vel knapt noen ting som er mer personlig. Jeg driter vel i om dere andre har buskvekst langt nedover lårene, for jeg skal ikke se den- nemlig!

Saken her er forøvrig ikke at han vil "tvinge" henne til barbering, men at det er enkelte ting han ikke vil gjøre dersom hun er "vill og naturlig". Så det får hun respektere. Man kan da ha et sexliv uten å gjøre alt

Gjest Anonymous
Skrevet

Bimbo: for meg får enhver gjøre som de vil. Liker du best å være barbert, versågod - din sak.

Det jeg blir provosert av er å få høre at jeg er mindre renslig, ikke bryr meg om mitt utseende etc. etc. etc. fordi jeg ikke barberer meg nedentil! Og det er det en del på denne tråden som hevder. Så hvor er toleransen andre veien?

Jeg har også blitt tutet ørene fulle av hvor mye "bedre" sex er når begge to er barbert. Vel, jeg opplever faktisk ikke det! Jeg merker ingen stor forskjell..... det er ikke barbert/ikke barbert som gjør at sexen er god/mindre god! Men, det er altså min opplevelse, som jeg ikke forsøker å oppheve til en almengyldig sannhet.

Gjest Embla s
Skrevet
Embla: Han har ikke syntes det har vært ekkelt hittil. Han har derimot signalisert at dette liker han. Ønsket om at jeg skal barbere meg går på at det tenner ham.

Javel. Så det er et spørsmål om estetikk. Han syns med andre ord ikke kjønnet til voksne kvinner er spesielt vakkert han da... nei du får sette i gang å barbere(gjeesp)
Skrevet

Det er ikke alle som lukter vont og svetter mere når de lar hårene vokse frit. De som lukter vondt og svetter kan prate for seg selv. Jeg lukter bestemt ikke vondt selvom jeg har hår på f**** og jeg svetter heller ikke!

Hilsen Trillemedhårpå'n :briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Er alle "hårløse" klar over at det faktisk er en grunn til at man har hår på f****.!? :lol: Mille foreksempel.Renslig,hva? Hvor renslig er det når f**** blir full av bakterier som ikke skal være der? :wink:

Og en annen ting ; Go Nelle!! 8)

Skrevet
Er alle "hårløse" klar over at det faktisk er en grunn til at man har hår på f****.!? :lol: Mille foreksempel.Renslig,hva? Hvor renslig er det når f**** blir full av bakterier som ikke skal være der? :wink:

Og en annen ting ; Go Nelle!! 8)

I utgangspunktet sprang vi jo nakne rundt i naturen og vasket oss i elva også da.............. Med rene truser og bra hygiene tviler jeg på at jeg har noe mer bakterier i fitta enn de som er fulle av hår.

Skrevet

Og så var kranglingen om hår i gang igjen :(

Hvorfor kan ikke de som vil barbere seg gjøre det, også kan de som ikke vil la være?

Må man rakke ned på hverandre fordi om noen velger annerledes enten det er et motespørsmål eller ikke?

Og om noen ikke liker å få hår i munnen, så gjør de ikke det, det kan ikke dere som velger å ikke barbere gjøre noe med.

Og om man virkelig var urenslig med hår der nede så hadde vel alle jenter blitt oppfordret til å barbere seg av helsepersonell.

Noen liker hår, andre ikke.... gjør det som passer deg selv og la andre gjøre som de vil.

Skrevet

Bra Kristian! :D

Så enkelt kan det faktisk sies..

.....Kristian er klok han...

:D

Gjest Frøken Dings
Skrevet

Jeg har en tilståelse å komme med: (dette er nok det mest personlige jeg har skrevet her!) Jeg barberer ikke. Jeg barberer rett og slett ikke underlivet.

Jeg stusser, det gjør jeg. Bare fordi jeg synes det er mer behagelig. Jeg klarer faktisk å holde meg ren nedentil allikevel, og jeg har aldri fått noen klager på verken ulukt eller hår i munnen.

Så da vet dere det! 8)

Skrevet

Det er også bemerkelseverdig å legge til at kvinner heller ikke tar nei for et nei.

Som snelle sier, "Og selv har jeg ALDRI hatt problemer med å suge en gutt som ikke er barbert" var det liksom et argument for at gutter skal gjøre ting en ikke har lyst til?

Det kan virke som om jenter ikke skjønner at nei betyr nei.

W

Skrevet

... og av og til kan det virke som om gutter ikke forstår at de likegjerne bare kan ta seg en runk først som sist eller noe -for har de ikke litt mer dypde å skilte med enn som så så får de FAEN ikke noe av meg iallfall!!

Nelle :briller:

Gjest sexysadie
Skrevet

W

Hva med de gangene en jente ikke vil suge en fyr som ikke har raka ballene, og han ikke helt vil ta hintet????

Det blir jo det samme gjør det ikke?

Gjest Andreas74
Skrevet
Hva med de gangene en jente ikke vil suge en fyr som ikke har raka ballene, og han ikke helt vil ta hintet????

Det blir jo det samme gjør det ikke?

Jepp. Det blir det samme. Og ditt råd til en gutt som skriver inn hit for å klage over at kjæresten ikke vil suge ham før han barberer seg fordi hun ikke liker hår i munnen, ville være?

Skrevet
Kjæresten min har sagt i fra at det ikke blir mer oralsex fra hans side. Gunnen er at jeg ikke vil barbere meg. Jeg har sagt i fra at det ikke frister da jeg har hørt så mye om kløe og røde nupper. Og at jeg ikke ønsker det stresset med å gjøre det hver/annenhver dag. Jeg synes det holder med at jeg er kortklipt.

Må få med at det er den eneste måten han klarer å gi meg orgasme på. På alle andre måter har jeg en hjelpende hånd med i spillet og selv da kan det være litt vanskelig i sammen med ham. På egen hånd går det så det suser  :wink:

Du gjør selvfølgelig som du vil, men jeg kan ikke skjønne at noen kan føle seg vel i det hele tatt med masse hår nedentil.

At han ikke vil slikke deg forstår jeg godt. Ingen barbering=ingen oral sex fra hans side. Barbering=deilig oral sex+orgasme. Du bestemmer.

Tror heller ikke at dette er en motesak som så mange skriver. Jeg har barbert meg helt nedentil, (sparer bare en stripe på venusberget) helt fra jeg var 15år. Er nå snart 22. Tror nok det var mange fler enn meg som barberte seg den gangen.

Skrevet

Det var nok på god vei til å bli en motesak for 7 år siden, kjære deg.

Jeg er i samme aldersgruppen som Nelle - og jeg kan garantere deg, det var ingen, absolutt ingen, hverken gutter eller jenter som masa og gnåla om å barbere seg på slutten av 80-tallet og begynnelsen av 90-tallet!

På slutten av 80-tallet hadde jeg inntrykk av at gutta ihvertfall var fornøyd om det ble noe f....på de i det hele tatt!

Akk ja, tidene forandrer seg...

(og hvis noen lurer - joda, jeg er lettpåvirkelig, er nå hårløs på leppene, men har en pent stussa liten trekant foran på venusberget . Den vil jeg helst få beholde - når man blir over 30 så ønsker man jo gjerne å se så ung ut som mulig, men ikke som en hårløs 12-åring altså, der går grensa :hoho: ! )

Ps - vi var ikke helt barbarer på den tiden heller da, bikinikanter og underarmshår ble fjerna da også. Men vi røska ikke av hele dotten, og det var da heller ingen som krevde det...oralsex ble det da på meg og mine venninner ihvertfall uansett.

Så jepp, protester så mye dere bare vil, det og fjerne kjønnshåret er en motesak. Det var forøvrig også en motesak i det gamle Egypt, de fjernet alt kroppshår, også hodehåret (for å få plass til parykken riktignok, men allikevel - de var i allefall konsekvente!) Hva de gjør i Egyp nå i våre moderne tider aner jeg forøvrig ingen ting om. :lol:

Gjest Medinilla Magnifica,ulogg
Skrevet

Det er vel heller det at damer har funnet ut at det er bedre uten hår, enn mote. Mote varer vel sjelden i så mange år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...