Gå til innhold

Han slutter

Anbefalte innlegg

Gjest Blocky
Skrevet

Kjæresten min har sagt i fra at det ikke blir mer oralsex fra hans side. Gunnen er at jeg ikke vil barbere meg. Jeg har sagt i fra at det ikke frister da jeg har hørt så mye om kløe og røde nupper. Og at jeg ikke ønsker det stresset med å gjøre det hver/annenhver dag. Jeg synes det holder med at jeg er kortklipt.

Må få med at det er den eneste måten han klarer å gi meg orgasme på. På alle andre måter har jeg en hjelpende hånd med i spillet og selv da kan det være litt vanskelig i sammen med ham. På egen hånd går det så det suser :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner han godt. Masse små korte nyklipte stikkehår i munnen er ikke mye opphissende. Jeg barberer meg to - tre ganger i uken og det holder bra. Ikke har jeg nupper og ikke klør det heller.

Skrevet

Jeg synes din kjæreste viser en barnslig holdning jeg! :x

DU bestemmer over DIN kropp - ikke la deg presse til noe du ikke vil.

Det er min mening

Gjest gjesta
Skrevet

Synes det virker som utpressing jeg. Dersom du ikke vil ... så gjør ikke jeg ... Sex i et forhold bygger på tillit og respekt og her skurrer det.

Skrevet

Er litt enig med begge svarene jeg

På den ene siden må du da kunne gjøre som du vil, uten at han skal presse deg til hvrken det ene eller andre. Å at han sier han aldri vil gi deg oralsex igjen, syntes jeg tyder på at han er barnslig og ikke respekterer dine ønsker.

På den annen side så ER det ikke så godt å gi oralsex å få munnen full av hår og stikking i ansiktet.

Om du først begynner å barbere deg så blir huden etterhvert herdet, og kløinga og nuppene forsvinner.

Min er enda ikke herdet NOK så jeg opplever å bli litt sår når jeg barberer meg for ofte, men samtidig er dette blitt en rutine å gjøre annenhver dag i dusjen. Så jeg syntes ikke det er noe pes med det.

Dere må kanskje inngå ett kompromiss her.. :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

syns ikke du skal barbere deg hvis ikke du vil!!!!

Men hvis grunnen til at du ikke vil er nupper og slit, vil jeg si at det ikke er så fælt.. ihvertfall ikke hvis du følger de gode rådene du finner på kg. og det er også forskjell fra person til person.

Må si at.... det er en fantastisk følelse å bli slikket når en er barbert!! Utrolig opphissende og følsomheten er en helt annen..

Men vil du ikke, så dropp det! Ikke la han styre det fullstendig

:D

Skrevet

Kompromisset er vel egentlig inngått her i og med at Blocky er kortklippt.

Hilsen Trille

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Kjæresten min har sagt i fra at det ikke blir mer oralsex fra hans side. Gunnen er at jeg ikke vil barbere meg. Jeg har sagt i fra at det ikke frister da jeg har hørt så mye om kløe og røde nupper. Og at jeg ikke ønsker det stresset med å gjøre det hver/annenhver dag. Jeg synes det holder med at jeg er kortklipt.

Du får ikke noe støtte fra meg- skjønner godt at kjæresten din synes du er udelikat når du ikke vil være glatt og ren nedentil.

Milla

Skrevet

Gjør som du selv vil.

Barberer kjæresten din seg? Si at skal du begynne får han begynne for det er ikke bedre å kose med en hårete pung.

Å barbere seg er mindre pes enn man tror, og det blir fort en vane!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Enig med Starie, det tar ikke lang tid å holde seg glatt og delikat og det blir fort en vane.

Milla

Gjest Embla s
Skrevet

Han kan ikke tvinge deg til å barbere deg, men du kan vel heller ikke forvente at han skal gjøre noe han syns er ekkelt? hvis han syns det er direkte ubehagelig, skal han gjøre det allikevel?

Du bestemmer over din kropp, han bestemmer over sin!

Skrevet
Du får ikke noe støtte fra meg- skjønner godt at kjæresten din synes du er udelikat når du ikke vil være glatt og ren nedentil.

Milla

Sa hun noenting om å være skitten? :roll: Nei, hun vil bare ikke barbere seg. Kan ha masse hår og være ren likevel :wink:

Man svarer at man må ha respekt her. Han skal respektere at hun ikke vil barbere seg. Vel, hun må vel respektere at han ikke vil utføre oralsex på henne :roll:

Respekt må gå begge veier!

Jeg barberer meg og har ingen problemer med kløe eller nupper. Du kan kjøpe en gele som heter "invit hygiene" - den hjelper mot nupper og sånt, prøv den. Barbering nedentil tar ikke lange tiden og det holder vel at du gjør det 3 ganger i uken :roll: Du kan vel prøve? Hvis ikke må du nesten bare respektere din kjæreste sine grenser.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Når kjæresten sier så klart at han ikke vil gi deg oral-sex fordi du ikke vil barbere deg så synes jeg du er barnslig som ikke gjør det. Men det er nå min mening.

Milla

Skrevet

Jeg er på en måte enig med Milla, men det er som sagt din kropp og du som bestemmer. Som Embla s sier så kan du ikke forvente at han gjør noe han synes er ekkelt.

Vil du bli slikket er jeg stygt redd for at du må fjerne litt hår.. Det er jo mange måter å gjøre dette på også, og du trenger ikke ta alt.

Skrevet

En kjæreste sier: jeg har så lyst å piske deg, for det tenner meg. Men siden du er så barnslig at jeg ikke får lov, så gidder jeg ikke ha sex med deg før jeg får piske deg.

Dro den litt videre, men poenget er det samme: Utpressing til å gjøre noe man ikke har lyst til å gjøre med sin egen kropp. Blackmail fungerer aldri, spesielt ikke i et forhold.

På den annen side; det ER best barbert, syns jeg. Men selv om jeg barberer meg, betyr ikke det at andre må få lov til å la vær å gjøre det. Jeg har flere ganger hatt sex hvor jeg ikke har vært helt nybarbert, men har da ikke fått klager for det.

Skrevet

Ærlig talt!! Jeg hadde bedt idioten reise rett til helvete -så kan han sitte der og ta seg en runk i stedet. Mens JEG brukte tid og energi på å finne meg en annen mann som hadde litt mer gangsyn enn som så. Herregud!! Noe så vanvittig barnslig og fullstendig integritetsløst... "Vil ikke slikke deg mer hvis du ikke barberer deg". Ærlig talt! Fy faen for en idiot -jeg ler meg ihjel.

Nelle :briller:

Skrevet

Men han sier jo at han synes det er ubehagelig jo! Hva skal han gjøre da? Tilfredstille henne bare fordi hun vil?

Skrevet

Nelle skriver det jeg faktisk sitter og tenker.

Snu situasjonen litt: Blocky er glattbarbert og trives med det, men kjæresten vil at hun skal la håret gro og bli udelikat og uren dernede.

Blocky, jeg synes at du skal ha den hårvekst dernede som du har lyst på (kortklippt). Du kan jo så håpe på at kjæresten en dag blir moden nok til å takle din naturlige kropp og svelge ett par kameler (eller kjønshår) i jakten på orgasmen

Hilsen Trille

Gjest Change
Skrevet

Å barbere seg er rakt gjort,og etter en liten stund vil du ikke bli sår eller få nupper.

Jeg skjønner godt at kjæresten din synes det er ubehagelig! Jeg barberer meg og forventer at kjæresten min gjør det samme!

Hvis du vil fortsette å få oralsex av kjæresten din må du nok barbere deg. Du kan ikke forvente at han skal gjøre noe han synes er direkte ubehagelig! Han har vært erlig med deg, og det synes jeg du skal være glad for!

Barberingen går lettere enn du tror, før du aner det er det gått rutine i det..akkurat som med leggene :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det blir litt banalt jeg.

Jeg vil ikke gjøre som han vil, men hvorfor gjør ikke han som jeg vil.

At han gir beskjed om at han ikke ønsker å gjøre det når det er behåret, er en ærlig sak det. Jeg liker ikke å suge menn som ikke er barbert. Jeg gjør det, men går aldri med tungen ned for å kile litt på ballene. For det synes jeg er drit ekkelt. Så vil han at det skal gjøres må han fjerne sine hår.

Har jeg en mann som er barbert så kan jeg la tungen min løpe overalt og synes det er deilig. Og jeg kan heller ikke forvente at han synes det er digg og ligge å bruke tunge på hårene mine. Og liker han det ikke og jeg absolutt ønsker det, vel da er det bare å fjerne de.

Det er egentlig litt kvalmt å tenke på at du faktisk mener at han skal gjøre noe som han finner ekkelt bare for det at det passer deg liksom.

En nevnte tidligere at hvis ikke du gjør sånn så vil ikke jeg ha sex med deg... Tenk om man snudde det andre veien da. Han liker ikke å slikke en ubarbert... hun liker ikke ta det analt. Skal hun gjøre det da bare for det at han liker det?? Og skal han slikke henne med hår bare for det at hun liker det??

Nei det er like mye hans fulle rett å si nei dette vil jeg ikke, på lik linje som vi jenter kan si nei til ting vi ikke liker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...