Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 En jeg dater sa "det er lenge mellom hvert forhold jeg har hatt, og de jeg har hatt har tatt slutt rimelig fort" ... Betyr dette at han ikke er noe å satse på? At han vil gi beskjed om at dette er nå, og ikke noe som kommer til å vare? Alt annet med han er bra, vi har datet i tre uker og han er veldig kosete også i nærheten av venner... Tingen er at jeg har et barn, så er ikke interressert i tilfeldige forhold. Men føler at det er for tidlig å ta opp dette med han. Begynner å falle for han....
Snasen Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 har dere hatt dere og alt det der da? for det er en viktig problemstilling oppi det hele for å kunne gi et korrekt svar.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Ja, vi har hatt oss...om det er sex du mener. Vi er i slutten av 20 årene
Snasen Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Det er jo bare å satse, men si det rett ut at det ikke nødvendigvis betyr at dere skal gifte dere omgående, men at du vil vite hvor dere, eller i det minste du står. Hvor lenge har dere data da? Ikke noe vits å si noe sånt enda hvis det har gått 3 dager for å si det sånn. Kan være at han mener: Jeg er udugelig i forhold og dette varer nok ikke, eller: Jeg er lei av at forhold bare tar slutt, jeg vil noe seriøst. kommer vel an på hva slags setting det hele ble sagt i.
Gjest =tentacle= Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 En jeg dater sa "det er lenge mellom hvert forhold jeg har hatt, og de jeg har hatt har tatt slutt rimelig fort" ... Betyr dette at han ikke er noe å satse på? At han vil gi beskjed om at dette er nå, og ikke noe som kommer til å vare? Spør ham. "Du sa her om dagen at ..... Hva mente du med det, egentlig?"
Trampe Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Enig med tentacle. Det er bare å spørre hva han mente. De fleste skjønner at folk med barn ikke hopper inn og ut av forhold i eningen, og at du ikke vil involvere han i barnet ditt om forholdet er dødsdømt fra før av. Kan du ta deg en prat med han er det det beste. Ikke noen gedigen alvorsprat, bare spør litt om hvor dette går hen og hva han tenker om forholdet deres. Si at du lurer på hva han mente med det han sa her om dagen. Mest sannsynlig får du jo et vettugt svar
Drua Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Åh, er det ikke typisk hvordan vi damer skal overanalysere alt mannfolka sier? Han mente nok nøyaktig det han sa; at det er lenge mellom hvert forhold han har hatt og at han ikke har hatt noen langvarige forhold. Om det er fordi han ikke har vært interessert i å være i et forhold, eller om han ønsker seg det nå -vel det må du spørre han om, rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå