Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2003 #1 Skrevet 16. mars 2003 Er det bare meg eller er det sånn at som oftest vet man hva som kommer til å stå i innlegg før man har lest det. Er det ikke ganske opplagt at "alle" syns det er forkastelig at levende katter/hunder blir flådd. Jeg har innimellom følelsen av at diskusjonene her inne like gjerne kunne ha værrt på Tabloid.
waco Skrevet 16. mars 2003 #2 Skrevet 16. mars 2003 Det er nok ikke de ultraseriøse spørsmålene som blir stilt her, prøver man å gå på litt dypere vann enn "jeg vil ha kattevanter" tråder, så blir det jo galskap. Det er noe som er bunkers når det gjelder damer, 1 - de er alle enige, 2 - forstår ingen ting. Derfor er det viktig at man tar litt hensyn når man diskuterer med damer (dette er selvsagt noe som gjelder begge kjønn). Poenget med tittel er vel at den skal forklare litt av teksten, og grunnen til at man bare skriver vissblåfargetvase når man er på kg, er fordi tilværelsen er både meningsløs og innholdsfattig. W
Gjest care Skrevet 16. mars 2003 #4 Skrevet 16. mars 2003 Jeg synes ikke det er riktig at Waco skal både begynne debatten som gjest for så å svare som Waco.
Gjest Embla s Skrevet 16. mars 2003 #6 Skrevet 16. mars 2003 he he, du glemmer at vi har Kvinnelig intuisjon, Waco! Vi skjønner når du prøver å lure oss
Malou Skrevet 16. mars 2003 #7 Skrevet 16. mars 2003 Hmmm... Det slo meg også... Driver Waco og diskuterer med seg selv nå igjen da... Jennifer
Gjest Hege Skrevet 16. mars 2003 #8 Skrevet 16. mars 2003 Dette er ikke rettferdig mot posteren. Nei, det er ikke Waco..
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2003 #9 Skrevet 16. mars 2003 Dette ble jo akkurat som Waco forutsa: 1. alle er enige, 2. de forstår ingen ting
Englepusen Skrevet 16. mars 2003 #10 Skrevet 16. mars 2003 Dette er jo et sted der man kan si sin mening om saker og ting(takk og pris for det) ...så da er det kanskje ikke så rart om det blir noen av de forutsigbare innleggene og. Men er det virkelig noe å irritere seg over da?
Mathias Skrevet 17. mars 2003 #11 Skrevet 17. mars 2003 Vel, de fleste disk på puben kunne også vært på tabloid... Og veldig mange disk er veldig gode her også...
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2003 #12 Skrevet 17. mars 2003 Det er noe som er bunkers når det gjelder damer W En klassisk slip of the tongue? Jeg forbinder bunkers med krig og liknende "festligheter" - erfaringene mine med damer i bunkers er ikke særlig å skryte av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå