Gjest Yvette Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Hvor finner jeg ut hvor det spilles? Har fått med meg at det ikke er kun på de store teaterne i byen at de setter opp stykker, men også på små scener rundt omkring. Hvor finner jeg en oversikt? Er det noen som har ett eller flere teaterstykker å anbefale; kanskje noe deres eget barn på 4-5 år likte ekstra godt? På forhånd takk.
Gjest prestekrage Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Tipser om denne jeg da (vi skal- og gleder oss allerede): Emil Ringsaker/Rudshøgda ligger bare i underkant av to timer fra Oslo (sentrum) og turen er godt egnet som forex en søndagstur/helgetur (overnattigsmuligheter like ved). Mens man er på Rudshøgda kan man jo også benytte anledingen til å besøke Prøysenhuset m bla musehullet
Siona Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 17. - 22. juli vises Karius og Baktus i Teaterteltet i Frognerparken. 3 forestillinger pr dag. Kanskje det kan være noe for dere?
Gjest Camelia Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 (endret) Sandvika barne- og ungdomsteater setter opp mange barne- og familieforestillinger. Barnegruppa spiller Pippi i høst. Synes det er massevis av teatertilbud for den aldersgruppen på både store og små scener i Oslo og omegn. Vi har pleid å gå på barnas kulturlørdag på Sagene samfunnshus, f.eks. Teater for unger fra 0 - 10 år i hovedsak. Det starter vel opp igjen i september, tror jeg. Endret 11. juli 2007 av Camelia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå