Gå til innhold

Loveswing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Næmmen..... :overrasket:

Du trenger da ikke svare i det hele tatt. Ingen har noe med hva der gjør eller bruker på soverommet. Hvis svigermor eller mor er så nysgjerrige ville jeg personlig fortalt dem nøyaktig hva den brukes til.

Ufattelig morsom å se den lange maska, :fnise: og antakeligvis er det siste gangen de vil spørre om noe som åpenbart ikke raker dem.

Videoannonse
Annonse
Gjest swing it
Skrevet

for mye snakk om kroken her - hva med å ha selve huska fremme ?

Fjerner enhver tvil og spørsmål er da unødige...

Dama har ymtet frempå om en slik huske - er den noe tess ?

Får vi valuta for pengene - hun ønsker seg bare kraftigere og bedre orgasmer - kan dette være et alternativ ?

Skrevet

Hehe, jeg må le! Jeg har en sånn stor krok i taket på soverommet, og den har vært der siden jeg kjøpte huset. Jeg har ikke tenkt noe videre på hvorfor der er en sånn krok - før nå! Det er heller ingen som har spurt meg om den kroken! De har sikkert tenkt sitt, da..... HahaHA!

Skrevet

Tja, hvis folk virkelig tør å spørre hva kroken er til, så er de enten forberedt på svaret eller så er det antakelig siste gang de spør om ting de ikke har noe med ;)

Gjest Chrizzy
Skrevet

Si at du bruker det til et treningsapparat. Du har ikke noe du kan henge der når dere ikke bruker den? En drømmefanger på en stor krok midt i stua :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...