*Mocca* Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Vi har litt lyst til flytte på oss.... Bor i nærheten av Drammen nå, men kan altså tenke oss en forandring... Uten at det er dyre boligpriser, må være greie nok leiepriser eller kjøpepriser der... Noen i familien holder til i Trondheim, men tror ikke det er dit vi har lyst til å flytte... Noen som har ideer eller anbefalinger, eller evt. kan fortelle om diverse steder...
theeseee Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Har bodd nesten 5 år i Trondheim og jeg kan med handa på hjertet si at er den beste byen ever! Den er akkurat passe stor nok, menneskene som bor der er hærlige, utelivet er fantastisk! Gå for trondheim!
mariposa Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Har du virkelig lyst å flytte fra Drammen? Nå når byen er blitt så fin på alle måter? Drammen er en perle av en by, den har nok av alt både på dag og kveldstid.
Far til 2 Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Har bodd nesten 5 år i Trondheim og jeg kan med handa på hjertet si at er den beste byen ever! Den er akkurat passe stor nok, menneskene som bor der er hærlige, utelivet er fantastisk! Gå for trondheim! Jeg skriver under på dette. Mine år i Trondheim var de fineste årene i mitt liv. Jeg tror imidlertid at det kan være forskjell på studentlivet og det mer etablerte livet. Likevel skal dere ikke være redde for å forsøke. Ulempen er at boligprisene begynner å bli høyere der også (uten at jeg vet hva de er i Drammen).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå