Gjest Gjest_fifi_* Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Føler meg som en sexgalning, men er så skuffet i kveld...Siste dagen i den fruktbare perioden, og han har ikke lyst..hmmm Null sex på meg både i går og i dag. Har prøvd å ikke snakke om eggløsning o.l fordi jeg vil ikke at det skal bli en teknisk greie, men herregud da... ( Dessuten begynner jo hjernen min å analysere som bare det, og bryter ned selvtilliten...)det e jo ikke dette som skal være et av problemene når man prøver å lage barn? Eller er det kanskje bare jeg som prøver på det av oss? Vi har jo snakket om at vi vil det... æsj...
Imax Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Kjenner til den. Sånn er det bare, det kommer en ny måned og ny mulighet snart. Jeg ble superstressa da vi prøvde forrige gang, for hver gang jeg hadde EL var enten han borte, jeg borte eller vi hadde overnattingsbesøk eller var på hytta med familien! Ikke akkurat optimale situasjoner å lage barn på. Men det kommer flere muligheter, ikke stress!
Kykkelikokos Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Jeg er åpen og ærlig rundt dette med EL. JEG stresser jo, så han kan jo godt få vite om det han også.
Gjest Gjest_fifi_* Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Takk for svar var litt over-emo, men det ordner seg vel.. Det er ikke det at jeg ikke er ærlig om EL og sånn, men har jo en litt for "romantisk" forestilling om hvordan ting skal skje.. Jaja :-) vi prøver igjen neste mnd. Lykke til til alle dere!!
fiktiv Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 (endret) For all del ikke ha den totalt romantiske ideen i bakhodet hele tiden da Slipper man bli så skuffa, og dessutn er det jo kjedelig om man BARE skal ha romantisk sex .. ? Endret 12. juli 2007 av fiktiv
Gjest Gjest_fifi_* Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Det var vel ikke helt sexen jeg tenkte på når jeg sier romantisk.. men da vi bestemte oss for å prøve å få barn, tenkte vi ikke så fryktelig mye på eggløsing osv. Da var det bare å droppe p-piller, så skjedde vel ting av seg selv. Ikke noe å henge seg opp i liksom Etter hvert så syntes jeg ting tok tid, ville være sikker på at vi utnyttet de viktigste dagene osv.. Jeg synes jo ikke det er noe i veien for å hjelpe tilfeldighetene litt, men det er mye følelser involvert når man prøver å bli gravide, og man må ta vare på forholdet og kjærligheten oppe i det hele også. Sexen skal ikke føles bortkastet selv om man vet at "nå er jeg ikke fruktbar".. Litt vanskelig å forklare hva jeg mener...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå