Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 hvorfor vil ikke jenter ha sex når de har mens?
Gjest Browniiez Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Det er jo noen som vil det. Jeg har gjort det en gang, syns det var veldig ekkelt. Måtte liksom fjerne tampongen mens han snudde seg, og daaaa føler man seg ikke særlig sexy. Blir en del ekkelt søl. Men så var jo han en drittsekk da, skulle liksom på kino og jeg hadde mensen, også ble jeg mer eller mindre frivillig dratt inn på doen.. Whuhu. Eller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 hvorfor vil ikke jenter ha sex når de har mens? Jeg vil helst ikke ha sex når jeg har mensen fordi det blir så mye søl av det på sengetøy osv og blod kan være vanskelig å få bort. Litt teit om man springer og setter på en vaskemaskin straks man er ferdig i halmen. En annen grunn er at blod ikke har samme konsistens som vanlig "smøremiddel" fra skjeden og funker ikke like bra. Glir liksom ikke så bra og gir ikke samme følsomhet. Men det hender vi har sex fordet, man da er det en fordel å være i dusjen. g
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Liker det ikke fordi det blir så mye søl og kliss, flekker på sengetøy og madrasser som er vanskelig å få bort. Bortsett fra det er det helt greit.
Snasen Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 fordi det renner blod ut av oss. har ikke lyst til å bli blodsbrødre. ei heller å gi han skitten ut av kroppen min.
Wildy Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Frodi jeg har vondt, er småkvalm og foretrekekr rent sengetøy...
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Når jeg har mensen verker underlivet og korsrygge. Jeg har kramper i lårene og er kvalm. Sex? Nei, takk!
Gjest David John jr. Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 :kaffe: Min EX - kone likte best å ha sex mens hun hadde mensen ....... Trenger jeg si mer?
Gjest Mirina Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 Fordi det blir en del gris, fordi jeg er øm i underlivet under mensen noe som gjør at sex ikke er særlig behagelig og fordi jeg føler meg møkkete og lite sexy.
Amalie_85 Skrevet 9. juli 2007 #12 Skrevet 9. juli 2007 De første dagene, nei takk, vondt. De siste dagene, kondom, ja takk.
Gjest Lund Skrevet 9. juli 2007 #13 Skrevet 9. juli 2007 (endret) hvorfor vil ikke jenter ha sex når de har mens? Det blir klin.....uff han får nok vente da Endret 9. juli 2007 av Lund
~white lady~ Skrevet 9. juli 2007 #14 Skrevet 9. juli 2007 Vel....samboer vil ikke! (Og uansett er det mye søl, og vondt og ømt)
Gjest Gjest_Snuppa_* Skrevet 10. juli 2007 #15 Skrevet 10. juli 2007 Mange grunner: det er vondt ved samleie man har andre smerter i kroppen, rygg, mage osv, og man blir ikke tent når man har smerter blod fungerer ikke som smøre-/glidemiddel det er grisete/flekker på sengetøy osv man føler seg ikke lekker når man er skitten og blodig fordi han ikke synes det er opphissende med blodtrevler på utstyret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå