Gjest Gjest Skrevet 17. september 2007 #141 Skrevet 17. september 2007 Ser så opp til dere som er 25+ og kun har hatt 1-4! Ikke vær flaue, vær stolte! Jeg er 19, og har hatt alt for mange. Starta i 15 års alderen, og presterte på ett år å hoppe til sengs med fire stk. Tre av de one nights i fylla, siste var jeg sammen med i et par år. Etter det har jeg hatt tre, to av dem one nights, siste en på og av affære. Så... av syv er det kun to jeg ikke angrer på, de to jeg har ligget med i edru tilstand og mer enn én gang. Skulle trodd sånne ting fikk deg til å slutte å drikke... i det minste begynne å tenke når man er full...
B.A. Skrevet 17. september 2007 #142 Skrevet 17. september 2007 sånn ca 20 stk. Syns ikke det er ille, angrer ingenting på noen:) 1
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2007 #143 Skrevet 17. september 2007 mann 26 hadde jubileum på lørdag med nr 70. Satser på å nå 100 før jeg blir 30.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #144 Skrevet 18. september 2007 Mann her, 41 år. 40 stykk. Gift i mange år nå, så alle de damene tilhører en svunnen tid. Gøyal tid og skulle gjerne hatt mange flere. Og angre? Hehe, det er det bare damer som gjør.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #145 Skrevet 18. september 2007 Mann(28). Jeg har hatt sex med flere, men jeg teller bare de jeg hadde bra sex med, derfor blir det bare 2. Det er kvaliteten som teller.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #146 Skrevet 18. september 2007 Mann, 45. Har hatt ca. 60. Alt for få, egentlig. Mange herlige opplevelser, håper noen av jentene husker meg også. Er nå gift, blir ikke mer mus på meg nå. :gråte:
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #147 Skrevet 19. september 2007 HEI er jente 34 år, har vel hatt sex med ca......40 stk? litt mange, men lever kun en gang....
Gjest mann36 Skrevet 19. september 2007 #148 Skrevet 19. september 2007 Har hatt sex med 5 jenter. 4 av dem før jeg traff den siste som jeg har hatt sex med i de siste 15 årene. I snitt har vi hatt sex ca. 3 ganger pr uke. Vi har dermed hatt sex ca 2350 ganger til sammen. Da regner jeg bare med samleie, antall ganger jeg har slikket henne er høyere, over 3000 ganger tipper jeg...............og vi har ikke gitt oss enda........
Gjest Ansjoni Skrevet 19. september 2007 #149 Skrevet 19. september 2007 (endret) . Endret 20. september 2009 av Ansjoni
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #150 Skrevet 19. september 2007 I min ungdom var jeg sammen med en jente fra jeg var 19 til jeg var 22. Vi hadde sex hele tiden, jeg var helt gal etter henne. Hun var min første store kjærlighet, og den første jeg hadde ordentlig sex med. Jeg slikket henne til orgasme minst 3-4 ganger i uka i 3 1/2 år(det var det beste hun visste..). Tilsammen i denne tiden slikket jeg musa hennes i minst 200 timer og gav henne orgasme sikkert 500 ganger. Sånt liker jeg å tenke på nå som jeg er en middelaldrende mann. " Å glede en annen er den eneste glede". Det er forresten ikke helt sant, hun gav meg minst like mange orgasmer i retur ! Jeg har vært sammen med masse damer siden, men jeg tenker alltid på henne likevel. Antallet sexpartnere er ikke viktig, det er intensiteten og kvaliteten som teller.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #151 Skrevet 19. september 2007 Jeg har vært sammen med masse damer siden, men jeg tenker alltid på henne likevel. Hvorfor ble det slutt da?
Knøttet Skrevet 19. september 2007 #152 Skrevet 19. september 2007 midten av tjueåra, hatt 3 stk. 1. første kjæresten, han var endel eldre enn meg. Han viste seg å være en dust... 2.Jeg trodde jeg var forelsket, men egentlig var han bare en rebound fra nr.1. Han var stormende forelsket, det var ikke jeg... 3.Mannen min :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2007 #153 Skrevet 20. september 2007 Hvorfor ble det slutt da? ..hun hadde et alkoholproblem, det var vanskelig..
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2007 #154 Skrevet 21. september 2007 Jeg er 37, har vært seksuelt aktiv i 20 år, vært sammen med samme mann i 16 år, og har hatt sex med 2 personer inkludert mannen min. Jeg har ingen grunn til å være stolt av det, enhver må få leve sitt liv som de ønsker, men jeg synes heller ikke det er pinlig. Og hvorfor skal jeg det? Jeg er kanskje mindre attraktiv i dine øyne, men grunnen til at jeg ikke har ligget med flere, er at det ikke er flere jeg har villet ha sex med. Men uansett hvor lite attraktiv jeg er, jeg fant i alle fall en mann som syntes jeg var attraktiv nok til at han ville dele livet sitt med meg. Og vi har et spennende og godt sex-liv. Haha, jeg fant mange menn som synes at jeg var attraktiv.... men spøk til side, les ordentlig! Jeg skriver ikke om folk som har vært i forhold i mange år, da er det flott at man er trofast og holder seg til partneren. Til alle dere som skryter av hvor mange dere kunne pult: PATETISK! Man kan ikke drive å telle folk man kunne hatt sex med Jeg tror nok at mange av de som topper her har takket nei flere ganger og ikke puler over en lav sko.
Gjest Gjest_Emma_* Skrevet 21. september 2007 #155 Skrevet 21. september 2007 Jeg er 27 og har hatt sex med over 50 deilige mannfolk. Det høres nok mye ut, jeg vet det. Men jeg har for det meste vært singel, og man må da få lov å ha et sexliv likevel, hehe
Gjest lurven Skrevet 21. september 2007 #156 Skrevet 21. september 2007 tror det er ca 29, men hvis jeg skal legge på litt som gutter vanligvis gjør må jeg si 42
mariab Skrevet 25. september 2007 #157 Skrevet 25. september 2007 3 stk.. var i et forhold med alle. er 19 år. første når jeg var 15, han var egentlig utrolig teit, men det skjedde. ble slutt ikke så veldig lenge etterpå. så ble jeg sammen med en når jeg var 16-17. var veldig glad i han, sexen var ikke noe spes, virket som han aldri ville (min feil? :S). og nå han jeg er sammen med og har vært sammen med de siste to årene og der er alt perfekt! som andre har sagt tidligere, skulle selvfølgelig ønske jeg var jomfru fram til jeg ble sammen med han jeg er sammen med nå, men det er jo ikke sånt man kan vite..
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. september 2007 #158 Skrevet 25. september 2007 Jeg skjønner ikke dette med at man ønsker man var jomfru før man møtte the one. Hvorfor det? Må jo være bedre å ha prøvd ut litt før man slår seg til ro, for da vet man hva man vil ha det sexuellt
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #159 Skrevet 25. september 2007 Jeg skjønner ikke dette med at man ønsker man var jomfru før man møtte the one. Hvorfor det? Må jo være bedre å ha prøvd ut litt før man slår seg til ro, for da vet man hva man vil ha det sexuellt Sex, og da kanskje spesielt samleie vil alltid være noe spesielt for meg pga den tilliten som direkte eller indirekte vises da. Husker jeg var svært bevisst på at når vi lå sammen, så ville det på tross av prevensjon ALLTID være en viss mulighet for at vi ble bundet sammen for alltid via et barn. Den tanken har jeg ennå til en viss grad hver gang vi ligger sammen, og det tror jeg alltid jeg kommer til å ha. Så for meg var og er det ønsket om å ha noe så intimt sammen, og ikke ha gitt det bort til andre sterkere enn å prøve meg frem for å eventuelt se om det er noen som det klaffer bedre med seksuelt sett.
Solskinnsbolla Skrevet 26. september 2007 #160 Skrevet 26. september 2007 To stykker. Er 17 år, og han første var jeg utrolig forelsket i, men han ville bare ha meg for sex. Naiv trodde jeg det ville føre til noe mer, men så feil kan man ta. Man lærer av sine feil, men skulle så ønske jeg aldri hadde gått med på det jeg gjorde. :slåss: Det samme ønsker min nåværende kjæreste, som er nummer 2. Han syns det er dumt og ekkelt å tenke på at noen har vært inni meg før, han syns det er en mer big deal for jenter å ha sex, enn gutter, fordi "jenter får det jo inn i kroppen, mens gutter bare kan tørke det vekk etterpå". Får ofte høre at det var dumt jeg ikke ventet et halvt år, så hadde min første gang vært med han. Jeg skulle ønske det samme, for da hadde min første gang blitt romantisk og noe jeg har lyst til å huske, istedenfor at det skjedde inne på et offentlig toalett, det var vondt og jeg følte ingen trygghet. Er vel ikke mange som er yngre enn meg her, men om man er jomfru burde man faktisk vente til man finner en man har lyst til å gjøre det med, som er verdt det. For det er så kjedelig å angre etterpå... Jeg skulle ha hørt på mamma jeg, at "sex gjør man bare med den man elsker" . Hehe, vel, ikke nødvendigvis. Men første gangen iallfall, når man er så usikker osv, burde det være med en man er glad i. Og i en seng. hei, jente- ikke angre på noen ting- og ikke aksepter teite ting som gutter sier! den vestlige verden er utrolig kropsfiksert, og alle skal ha sex, eller ikke ha sex, og har man hatt det så er det feil, og har man ikke hatt det så er det feil også! følg hjertet ditt, og ikke la noen fortelle hva som er riktig eller feil for deg. jeg var 20 år da jeg debuterte, og jeg "angrer" på at jeg ventet så lenge!.... jeg skulle hatt sex med mange flere - det er klart det følger med seg problemer noen ganger sånn psykisk- at forholdet dere imellom ikke er helt avklart...men allikevel... sex er gøy og sunt! (bruk prevensjon seff)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå