Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wow. Du er temmelig nøyaktig ti år eldre enn meg og har hatt deg med ti ganger så mange kvinner som meg. Jeg ser ganske bra ut, men du må faen meg være bortimot det peneste mannfolket som har eksistert noensinne med den merittlista der.

Jeg tenker heller minst kresne;)

Alle kan da få pule, men det er ikke alle som puler hva som helst.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

23 år - 22 sexpartnere

16 av dem mellom 13 - 15 år gammel :tristbla:

Skrevet

Oisann, det var da ikke helt bra. Tenner du hovedsaklig på så unge jenter eller har du lettere for å få de i seng?

Skrevet

Siden jeg føler at jeg ikke har lyst til å svare så betyr det vel at jeg har hatt enten fler eller færre enn jeg syns jeg "burde" hatt.

he-he...samme her :)

Skrevet

Jeg er en gutt paa 21 og har hatt 15 partnere. Min kjaereste paa 22 har hatt 53. Jeg har stoooore problemer med dette for aa si det saan, men vi hr vaert sammen en stund og jeg elsker hun virkelig og hun elsker meg. Noen som har noen tips til hvordan man kan komme over dette og ikke la det plage meg lenger? Har mange ganger vurdert aa gjoere det slutt, men det er ikke saa lett naar forholdet er utrolig bra hvis jeg ser bort ifra dette....

Er det ingen på KG som lever i det virkelige livet??? Det er sååå mange grunner for å gjøre det slutt med partneren, og rådene er stort sett " stikk" eller "dump han/henne".

Dette er hovedsaklig på grunn av ting som skjer underveis i forholdet, men kjære deg, dette er ditt problem. Hvis du skal dumpe kjæresten din pga noe som har skjedd før dere ble sammen, så får du bare be til høyere makter om at ditt eget rulleblad er gullende rent slik at ingen ting fra din fortid dukker opp og du blir dumpet selv!

Med fare for å snakke mot bedre vitende og bomme totalt: Mange sex-partnere i ung alder skyldes, etter min erfaring og kunnskap, som regel at man er usikker, på leit, trenger bekreftlse og kjærlighet/intimitet (ikke seksuelt)sterkere enn andre. Er man jente i alderen 14-20 får man lettest denne bekreftelsen i form av sex. At kjæresten din har funnet en type som bekrefter henne som det mennesket hun er, er kjempeflott for henne. At hun da risikere å bli dumpet pga av ting som har skjedd før???

Hvis min hypotese stemmer vil iallefall det bekrefte for henne at mannfolk er noen duster....

ja.ja...sukk

Og komme over det? Vel, av 54 elskere totalt er du desidert den beste, hotteste av dem alle. Hvis din kjære kun hadde hatt deg kunne du vært utrolig dårlig i senga, og du ville aldri få vite om det. Når hun sier det er deilig, kan du i alle fall stole på at resultatet er signifikant!

Skrevet

Jeg er 17 (blir 18 i år) og har bare hatt sex med den nåværende kjæresten min på 20 år. Trenger ikke skryte på meg flere... Synes det er positivt og ikke ha hatt sex med så mange jeg :-)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Oisann, det var da ikke helt bra. Tenner du hovedsaklig på så unge jenter eller har du lettere for å få de i seng?

Uten å vite vil jeg tippe at Gjest er kvinne og at det var hun som var mellom 13 og 15 år. I og med at den store majoriteten på forumet er kvinner.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 26 år og har hatt 2 sexpartnere.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er 22 år gammel (jente) og har hatt 16 partnere hittil. Ingen kjærester. Hadde sex første gang da jeg var 18, og har hatt et to år langt "opphold".

Skrevet

Har hatt 4 partnere.

Var sammen med en jente i 7 år, og hun andre i ca. 1 år..

Så traff jeg på en chick i Tyrkia som jeg var sammen med helt til hun reiste (4 dager).. Det var nr. 3..

Og nå er jeg fri & frank, men har en partner som stiller opp i sengen når det er ønskelig.

Jeg er forøvrig 27 år..

Har ingen behov for å "knulle rundt" - og jeg er kresen.

Skrevet

Jeg er 22 år og har hatt 23. Første gang var når jeg var 16, og jeg har ikke vært i noe forhold. Bare holdt på med noen av de.

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Gjest birry93
Skrevet

Jeg er 17, og har ligget med 3 i alt. De 2 første var jeg i forhold med en gang, den 3. er en god venn jeg puler fast. :)

Skrevet

Er 19 år og har hatt sex med 2 stk.

Gjest Mann 48
Skrevet

Disktuterte dette med min kone noen måneder etter at vi traff hverandre for 2 år siden.

Jeg var da 46, hun 37.

Jeg har vært i forhold nesten nonstopp siden jeg ble 17 så jeg kom til 24-25 stk.

Hun har derimot aldri vært gift før eller hatt lange forhold.

Hun hadde 7-8 korte/mellom lange forhold og maaange ONS. Så totalt anslo hun ca 100 +/- 10 stk. "Problemet" hennes er at hun er frytelig pen og tåler lite alkohol og da blir hun fort "lurt". Men men. Ja, hun er litt "blond" og snill... altfor snill spør du meg.

:kjefte:

Skrevet

ER man og har hatt 2, dama har hatt 24, av en eller annen grunn så syntes jeg det er litt opphissende at det har vært 23 stykker der før meg. Bare meg som føler det sånn???

Skrevet

19 år og fem stk. To i forhold og tre ONS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...