Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har kun ligget med 3 stk i hele mitt liv før min ektemann. Det tør jeg ikke fortelle til mine venninner fordi de vil le seg skakk og begynne og ramse opp alle elskerne de har hatt (og har)

Tør du å være ærlig og si det som det er eller er det lett å skryte på seg noen fler?

Min første type var et null og all sex`en var gørr. Ikke var han pen engang.

Min andre sengekompis var heller ikke pen, utrolig sær og den sex`en var bare fiasko. Den ble ikke gjentatt.

Min tredje type var vakker som en gud og elsket som en gud, men notorisk utro. Men jeg var sammen med ham likevel helt til jeg falt pladask for ham som nå er min mann.

Min mann er ikke like vakker som sin forgjenger, men er utrolig sjarmerende og har en fantastisk personlighet som er lett å elske. Vår sex er bare deilig, hver gang!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har aldri blitt spurt rett ut IRL, men når de vet at jeg ikke har hatt ONS, og at jeg kun har hatt et forhold går jeg ut fra at de fleste vet jeg kun har hatt en sexpartner.

Ser iverfall ingen grunn til å lyve om jeg blir spurt. Hvorfor skal jeg lyve over noe jeg ikke skammer meg over? Jeg har valgt å kun ha sex i forhold som jeg oppfatter som seriøse, og det kan jeg stå inne for. At det da har ført til at jeg kun har hatt et forhold som er seriøst nok til at sex har blitt aktuelt ser jeg på som flaks :)

Skrevet

Siden jeg føler at jeg ikke har lyst til å svare så betyr det vel at jeg har hatt enten fler eller færre enn jeg syns jeg "burde" hatt.

Gjest Veronica Mars
Skrevet (endret)

--

Endret av Gjesten
Gjest Gjest
Skrevet

Uff, jeg tror jeg må telle.. ehm..8 tror jeg.

Angrer på alle utenom den siste.

Han siste elsker jeg.

Han første var mitt første, litt seriøse forhold, men skulle ønskt jeg var jomfru når jeg møtte ham jeg er sammen med nå.

Jeg tørr ikke fortelle kjæresten min hvor mange jeg har hatt sex med og skammer meg, men jeg vet at han har ligget med flere enn meg, selv om han ikke har sagt det direkte.

For ett år siden var jeg jomfru, så det ble mange på ett år..

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

8 på et år? Det var jo litt, men jeg mener folk kan ha seg med så mange de vil. Opp enhver.

Gjest Browniiez
Skrevet (endret)

2

Endret av Browniiez
Gjest Gjest
Skrevet

Det er vanskelig dette. Jeg har gjort mange ting jeg ikke er stolt av, bla for mange ONS. Har hatt noen faste elskere og selvsagt kjærester også da. Jeg er 28 år og har hatt 16 partnere. Har nå vært fast samboer i 6 år, så det er lenge siden de fleste av disse 16 skjedde.

Skrevet

tihi, fnitter fnis! jeg er 23 år, og har hatt sex med tre stk. begynte litt sent, jeg, da... var 18 år første gang. glad for at jeg ventet så lenge. da var jeg moden nok til å få det som jeg ville, og det var en fin opplevelse.

alle tre jeg hadde sex med var ons, og det synes jeg egentlig er litt dumt... har aldri opplevd spenningen ved å vente med en man har følelser for. har alltid hatt sex først, og så blitt sammen. noe som resulterer i fryktelig sjalu kjærester... "jeg vet nok hva du liker å gjøre på fest...".

etter en pause på et år (hvor vi begge var involvert med andre), er jeg sammen med min aller første igjen. vi har vært sammen i fire år, og har en liten datter! merkelig hvor stor rolle i livet mitt min første skulle få... :kline:

Gjest DyneTryne
Skrevet

4 stk. Første var jeg ikke forelska i men ville være "kul" og miste jomfrudommen. Andre var jeg glad i men oppdaget i ettertid at han var en dritt. Tredje var den beste av alle og kunne gjerne tatt han hver dag fordi han er flinkest og alt det der. Fjerde var for å glemme nr 3 og komme meg unna den onde sirkelen jeg hadde med han. Dessverre gikk det ikke, men hun var veldig flink da.

Skrevet

Er 27 år og har hatt sex med fire stykker.

Han første var min "kjæreste" som gikk fra meg etter å ha fått seg litt.

Han andre var min samboer gjennom tre år.

Han tredje var homofil...uten at jeg visste det. Men alt der i gården sto som det skulle, gitt. Heldigvis ble det med den ene gangen.

Min fjerde, og forhåpentligvis siste, er min nåværende kjæreste.

Er ikke flau over å ha hatt så få. Faktisk angrer jeg på to av dem (gjett selv.. :) ), og skulle ønske jeg hadde et mindre antall. For meg er det kvalitet, og ikke kvantitet, som gjelder.

Gjest Offer
Skrevet

Jeg er kvinne, 32 år.

Min første voldtok meg dagen etter første gangen vår. Har alltid følt at jeg ikke gjorde nok for å stoppe han, men jeg frøs til is der jeg lå. Har i alle år følt at jeg må ha gjort meg fortjent til å blir elsket, og middelet har vært sex.

Tror jeg har hatt rundt 50- 60 partnere.

Jeg burde nok ha snakket med en psykolog, men jeg klarer ikke å snakke med noen om dette...

Gjest lillebøll
Skrevet

En ting er å telle etter, men hvem teller man? De der det var med penetrering, der man var nakne eller hva teller for at det skal regnes som sex??

Gjest Gjest
Skrevet

Er over 30 og det er ikke så mange...inkludert forhold (1) og ONS (6) dreier det seg om det pene tallet 7 menn.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har kun ligget med 3 stk i hele mitt liv før min ektemann. Det tør jeg ikke fortelle til mine venninner fordi de vil le seg skakk og begynne og ramse opp alle elskerne de har hatt (og har)

Første tanke som slår meg, hva skal du med sånne "venner"? Skal man liksom skamme seg over å "bare" ha hatt 4 partnere? Og du trenger ikke å fortelle dette til noen, det er jo privat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...