Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Zalomine
Skrevet

Vel, det emd urinveisinfeksjoner var bare "sitert" fra en gynekolog som forbannet alle denne vaskingen kvinner foretar seg i "nedre regioner", som ifølge ham medførte infeksjoner og sopp og alt annet rusk. Han mente at vi var "selvrensende", og bare skulle vaske den fremste delen. Dette tolker jeg som at vi ikke skal vaske innsiden, bare utsiden, etter hans mening.

Jaja, alle får nå gjøre som de vil, men det anbefales ikke å skylle seg innvendig, av de som er "eksperter"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HERREGUD, OVERRENSLIGHETEN LENGE LEVE. :-?

Det er jammen meg ikke rart at vi blir sykere og sykere.

:cry:

Skrevet

Jeg føler ikke at jeg lukter vondt etter sex. Som sagt "presser" jeg ut det jeg klarer, vasker meg litt og legger meg. Dagen etter dusjer jeg, tar på meg et truseinnlegg og har med en pakke intimservietter i veska.

Skrevet

Jeg kan ikke bruke truseinnlegg, for jeg har bestemt meg for lenge siden å ha en knallhard holdning der. truseinnlegg er for folk som ikke vil skifte truse og vil spare den.. kan ikke backe der. jeg skifter truse minst to ganger i døgnet, da bør jeg klare meg.

og våtservietter høres også ut som mye styr. nei, jeg tror jeg bare får holde meg til min andre knallharde holdning, han får legge fra seg klisset sitt på et sted mer tilgjengelig for rengjøring :kul:

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...