Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skyll med en edikkblanding

D er ett gammelt trix for å hindre befruktning.

Om d er så sundt for underlivet er ett annet spørsmål...

Da er det "sunnere" med Cola...

(eh...JA du leste riktig :ler: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Zalomine
Skrevet

Og nå handlet jo denne tråden om en som ville skylle OG ville bli gravid, så da er vel neppe gamle "kjerringråd" for å unngå befruktning det beste tipset... ?

Skrevet
Og nå handlet jo denne tråden om en som ville skylle OG ville bli gravid' date=' så da er vel neppe gamle "kjerringråd" for å unngå befruktning det beste tipset... ?[/quote']

Du får ta runden å rette opp alle tråder som har "sklidd ut"..

:wink:

Gjest Zalomine
Skrevet

Hhe, jeg tar ikke alle, bare synes at råd rett MOT det man spørr om var å dra den litt LANGT vekk, så derfor trakk jeg fokus tilbake mot tema... forøvrig prøver jeg å holde tråder litt innen opprinnelig tema jeg da, og unnskylder meg om jeg drar dem ut (slik jeg jo helt klart gjør med dette innlegget, og det er jo beklagelig)

Vel, uansett, min mening om det opprinnelige tema er klart: å skylle seg i skjeden etter sex er ikke å anbefale, og prøver man å bli gravid så er det definitivt ikke å anbefale, med eller uten eddikk/cola....

Skrevet

Nei, da er det nok bedre å stappe oppi en tampong og

stå på hendene.... :ler:

Skrevet

Som flere har vært inne på:

Skylle bør du ikke gjøre uansett om du vil bli gravid eller ikke. Om det minsker sjansene dine for å bli gravid vet jeg ikke noe om, men det er en uting å gjøre det uansett.

Ble jo ganske mye humor av dette innlegget. Herlig frekke Jinx får virkelig svingt seg :wink:

Om du føler at "det renner" etter sex - så gå med et truseinnlegg og skift etter kort tid om nødvendig ...ikke noe i veien for det vel ?

Ha ellers lykke til med prøvingen!

:D

Skrevet

De minste truseinnleggene fra Libresse og en pakke intimservietter redder dagene mine :)

Skrevet

Endelig noe som var relevant! Selv om ikke tråden egentlig handlet om dette...

Jeg også hater renninga og lukten..i dager etterpå...renninga som blir slimtråder...æsj. Jeg har aldri tenkt over skylling som en løsning, og tenkte først det var en god ide, men hvordan gjør man det? Stikker hele dusjhodet oppi?? Det vet jeg ikke om går.. Hm hm.. Vi løser det med forbud mot å komme inni meg unntatt ved sjeldne anledninger, ja jeg er herlig streng, og så tørke opp fra der det lander er jo lett..men det er neppe å anbefale hvis man vil bli gravid.. :)

Skrevet
Hei!

Dette er et litt pinlig (personlig) spørsmål -derfor er jeg anonym i dag. Spørsmålet er : Tror dere at det reduserer sjansen for å bli gravid dersom man en 15 minutter -30 min tid etter sex skyller sjeden (med dusj). Synes det er fryktlig ekkelt å gå å renne :x

Beklager om dere synes at spørsmålet er ekkelt -men jeg lurer sånn...

Hvis du ikke ønsker å bli gravid - nei det hindrer deg ikke i å bli gravid og minsker ikke sjansene godt nok til å bruke som prevansjon i hvert fall.

Men dersom du ønsker å bli gravid ville jeg heller vasket meg litt, og hoppet over den skyllingen. Ikke sikkert det ødelegger så mye da, men det er son de sier. Jentefoster virker som om de er sterkere sedceller og at befruktning kanskje skjer noen dager etter samleie. :)

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg anser det som mye lettere med et truseinnlegg. Eller å sove på et håndkle (lettere å ta bort enn å skifte på senga, som det for øyeblikekt fortsatt ligger ulltepper i, når det blir flekker etterhvert) dersom det skjer på kvelden. Generelt har jeg ingen problemer med dette, og anbefaler deg heller å bruke kondom enn å skylle. Som vi har sagt mange ganger, det anbefales IKKE. (vel, den som vil bli gravid kan ikek bruke kondom, men du kan) Slike skyllinger medfører somregel mer urinveisinfeksjoner, sopp, bakterier som ikke hører hjemme der, eller bakterier som BURDE vært der forsvinner.

For all del, ikke stikk dusjhodet oppi der! (hvordan skulle det gå, hvor skulle vannet bli av?)

Gjest Donna
Skrevet

Man kan vel skylle forsiktig - uten å bruke hard stråle liksom ...vaske litt grundigere der nede bare ..kan ikke forstå at det skal være skadelig ... :roll: Hva når man bader da? - er det vel like skadelig det vannet å få oppi?

Man tåler vel litt vann?

Gjest marillion
Skrevet

...å skylle seg etter sex. da får s-cellene mere fart innover!!!

det har jeg lest i flere legespalter i diverse jente/kvinne blader.

Skrevet
...å skylle seg etter sex. da får s-cellene mere fart innover!!!

det har jeg lest i flere legespalter i diverse jente/kvinne blader.

:hoho::hoho::hoho:

Jada...Klapper du i hendene å skriker hypp-hypp

får de opp farten enda mer ...... Helt sant !!!

:sjarmor:

Gjest Anonym i dag også
Skrevet

Fredagsbarn skrev;For all del, ikke stikk dusjhodet oppi der! (hvordan skulle det gå, hvor skulle vannet bli av?)

Hele dusjhodet skal vel ikke opp :hoho:

Det holder å skru av dusjhodet og bruke "slangen" ved åpningen til sjeden. Det er jo veldig mange som foretrekker denne metoden også til onanering... :D

Vel, fra spøk til alvor. Jeg må vel vente til neste morgen med å skylle dersom jeg vil bli gravid, men jeg slutter ikke å skylle helt! Jeg simpelthen ORKER ikke tanken på å renne og lukte (selv om bare jeg lukter det). Det har noe med velvære å gjøre.

Gjest Anonym i dag også
Skrevet

Glemte å nevne:

Vannet renner jo ut igjen med en gang!! :)

Skrevet

Anonym er så informativ at jeg blir bare helt begeistret :ler:

Dette må jeg prøve (åh, dette innlegget virket visst mot sin hensikt, rekrutterer skyllere heller enn å avvenne).. Forresten er jeg fullt klar over at andre ikke kan lukte det, men jeg kan det og i min verden er det jeg som teller mest. Ivertfall for slikt. Kommer tuslende og aner fred og ingen fare, slenger seg ned på do og DER...den odøren, begynner å lure på om en katt har krabba oppi og dødd.. :sjokk:

:briller:

Gjest Zalomine
Skrevet
Fredagsbarn skrev;For all del, ikke stikk dusjhodet oppi der! (hvordan skulle det gå, hvor skulle vannet bli av?)

Hele dusjhodet skal vel ikke opp :hoho:

Det holder å skru av dusjhodet og bruke "slangen" ved åpningen til sjeden. Det er jo veldig mange som foretrekker denne metoden også til onanering... :D

Jeg bare svarte VesleBråka da, som spurte

men hvordan gjør man det? Stikker hele dusjhodet oppi??
For all del, gjør ikke DET prøvde jeg å skrive. Skal man nå skylle (og pådra seg faren for masser av urinveisinfeksjoner som man aldri blir kvitt, og sopp og sånne ting som potensielt kan gi mer lukt og ubehag enn det opprinnelige problemet) så stikk nå i alle fall ikke hele dusjhodet oppi!
Skrevet

Ta det med ro, er ikke plass :ler:

Men jeg vet ikke helt om jeg er med på den med urinveisinfeksjoner. Kanskje hvis trykket på strålen er sterkt og retta mot fremre skjedevegg, og du har rompebakterier der akkurat da, og strålen liksom presser svina oppover til blæra..høres litt usannsynlig ut. Men når jeg har urinveisinfeksjon (som er forferdelig vondt og jeg hater det..) så kommer ikke det av feil bakterier i vagina, men, som nevnt, i urinrøret. Alltid tisse etter sex er en forbausende effektiv løsning.

Forøvrig er vagina møkkete i seg selv, og vann er ikke det. En lege sa at jeg skulle skylle et lite snitt han lagde i dusjen heller enn å bruke pyrisept, vanlig vann var godt for huden og renset bra.

Skrevet
Ta det med ro, er ikke plass :ler:

Men jeg vet ikke helt om jeg er med på den med urinveisinfeksjoner. Kanskje hvis trykket på strålen er sterkt og retta mot fremre skjedevegg, og du har rompebakterier der akkurat da, og strålen liksom presser svina oppover til blæra..høres litt usannsynlig ut. Men når jeg har urinveisinfeksjon (som er forferdelig vondt og jeg hater det..) så kommer ikke det av feil bakterier i vagina, men, som nevnt, i urinrøret. Alltid tisse etter sex er en forbausende effektiv løsning.

Forøvrig er vagina møkkete i seg selv, og vann er ikke det. En lege sa at jeg skulle skylle et lite snitt han lagde i dusjen heller enn å bruke pyrisept, vanlig vann var godt for huden og renset bra.

LItt utenom dette da. Men kom akkurat på at jeg har en venninde som faktisk sier hun pleier skylle vagina temmelig ofte. Da bruker hun ikke dushen, hun bruker en flaske fylt med vann og sedertre olje. Hun sier det virker mot alt... Og hun påstår at det ikke har gjort noe galt da :)

For den som vil prøve... :oops:

Skrevet

Man kan jo vaske seg med en klut også.Hvis man går ut,kan man ta med våtservietter.Bruk et truseinnlegg. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...