Gjest Eugene Onegin Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 (endret) Peter og Paul festningen i Sankt Petersburg Endret 8. juli 2007 av Eugene Onegin
Yme Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har 4 katter. Den ene er syk, tror jeg... Den kaster opp mye, også er den veldig tynn
mysan Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Du Yme - pus vil ut i gangen... skal ikke du ta ham med deg en tur?
Yme Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Gidder ikke. Han tør jo aldri være der, uansett... Bare mas med han
mysan Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Sant nok... men søt er han. Det skal han ha. Ooooooj... har vi ødelagt tråden????
Yme Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Ja, wops ass... Vi hærpa den fine tråden *fniiiis*
Gjest Gjest_Eureka_* Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 Det er så tøft når både mor og sønn er på mobbestien! Dere er så coole, begge to! Keep it up! :rødme:
Yme Skrevet 13. juli 2007 #10 Skrevet 13. juli 2007 (endret) Eplet faller ikke langt fra treet, og sånt Edit: Merkelig bruk av smajli, forresten :S Endret 13. juli 2007 av Yme
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #11 Skrevet 13. juli 2007 Eplet faller ikke langt fra treet, og sånt Edit: Merkelig bruk av smajli, forresten :S Sikkert deilig å kunne bakke hverandre litt opp og da! :rødme:
mysan Skrevet 13. juli 2007 #13 Skrevet 13. juli 2007 Det er så tøft når både mor og sønn er på mobbestien! Dere er så coole, begge to! Keep it up! :rødme: Sikkert deilig å kunne bakke hverandre litt opp og da! :rødme: Jeg tror ikke eugene forventer noe annet av oss uansett. Han har vært her lenge nok til å vite at vi bare fjoller... ... og ellers er det fryktlelig artig at det bestandig er utloggete brukere/gjester som kommer med sånne arrestasjoner. Pass deg så vi ikke samler oss og mobber deg også...
Navnløs Skrevet 13. juli 2007 #14 Skrevet 13. juli 2007 (endret) Hva driver dere med? Maser om katter og forstyrrer en ellers flott tråd om Peter og Paul festningen i St. Petersburg. Nå har jeg aldri vært der, og kan ikke uttale meg. Men de fleste sånne gamle monumenter pleier å være styggfine. Burde jeg ta meg en tur og se, eller er det bortkastet tid? Endret 13. juli 2007 av Navnløs
mysan Skrevet 13. juli 2007 #15 Skrevet 13. juli 2007 Hva driver dere med? Maser om katter og forstyrrer en ellers flott tråd om Peter og Paul festningen i St. Petersburg. Nå har jeg aldri vært der, og kan ikke uttale meg. Men de fleste sånne gamle monuneter pleier å være styggfine. Burde jeg ta meg en tur og se, eller er det bortkastet tid? Har aldri vært der jeg heller, og ikke klarte jeg å google frem noen bilder av herligheten heller. Hvis noen kan linke til et brukbart bilde av festningen kan jeg godt fortelle om jeg synes den er stygg eller ikke.
Navnløs Skrevet 13. juli 2007 #16 Skrevet 13. juli 2007 Har aldri vært der jeg heller, og ikke klarte jeg å google frem noen bilder av herligheten heller. Hvis noen kan linke til et brukbart bilde av festningen kan jeg godt fortelle om jeg synes den er stygg eller ikke. Kanskje vi bare er lettlurte? Finnes denne Peter/Paul greia i det hele tatt? Jeg legger inn en stemme for at den er fin sånn i første omgang, for da er jeg på den sikre siden.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #17 Skrevet 13. juli 2007 den finnes http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...post_aerial.jpg
mysan Skrevet 14. juli 2007 #19 Skrevet 14. juli 2007 Den var jamen diger! Verken stygg eller pen. Ser ut som en militærforlegning.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 24. juli 2007 #20 Skrevet 24. juli 2007 Den var jamen diger! Verken stygg eller pen. Ser ut som en militærforlegning. Det er et militærfesting. Bygd under den store Nordiske Krigen 1700-1721 for og holde svenskene unna. Det er her alle Tsarene siden Peter den store er gravlagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå