Gjest jobbsøker Skrevet 8. juli 2007 #1 Del Skrevet 8. juli 2007 Noen her som jobber som, eller kjenner noen som er fritidsleder ansatt i kommunen? Hvilken utdanning behøves? Og hvilken lønn kan man regne med å få? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldali Skrevet 9. juli 2007 #2 Del Skrevet 9. juli 2007 Vet ikke helt hvor relevant svaret mitt er for deg, men jeg kjente en i danmark som var fritidskonsulent (det samme som en fritidsleder antar jeg). Hans oppgaver bestod hovedsakelig i prosjektarbeid, tilrettelegge aktiviteter for barn og ungdom i området som han hadde ansvaret for. Jeg jobbet sammen med han i en periode og det var veldig spennende! Veldig moro å lage tilbud og se at ungdommene og barnene liker det vi har satt i gang og har god nytte av det. Vi satte igang en rollespill gruppe for ungdom med en proff underviser, lagde en stor konsert for barn og undom, en racerbil bane og andre mindre prosjekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå