Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #1 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg fødte et barn for 9 mnd siden. La på meg nesten 30 kilo i svangerskapet! Jeg var ganske lita fra før, eller helt normal! 169 og 60 kilo! 15 av de 30 kg forsvant i løpet av to uker etter fødselen, og har igjen 9 kilo til "match-vekt". Har rett og slett ikke tid til å dra på gymmen, døgnet har altfor få timer! Vil derfor kjøpe meg en ergometer sykkel til å ha hjemme. Men jeg lurer på om dette kan hjelpe med til å gå ned de resterende 9 kiloene og stramme opp drastisk?? Er rimelig slapp i fisken etter ett år stillesitting! Kombinere med sit-ups også. Noen som har peiling på trening som kan svare meg? Kali:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #2 Del Skrevet 2. april 2002 Ingen som vet asså???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 2. april 2002 #3 Del Skrevet 2. april 2002 Joda. Kjøp en ergometer-sykkel . Det hjelper veldig for å stramme opp rumpe og lår. Men kombiner med situps og gå opp og ned trappene..ofte. Om du går opp en trapp(fra kjelleren for eks.) prøv å springe opp. drikk myyye vann. Kutt ut cola ect. Og annet sukker.. Salt også , salt blåser opp magen med en gang. Gå gjerne en tur med barnevogn.. Får mye armmuskler i oppoverbakker da. Du blir frisk og i godt trenings humør med ren luft i lungene. Og husk vann da! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #4 Del Skrevet 2. april 2002 Hei. Som du sier så skal du slanke deg. Det første du må tenke på er at det ikke går fort viss da gjør det rett. Ut ifra at du skal forbrenne fett, så er det anbefalt å trene immellom 60-70 % av makspuls. Relativt lett trening. Du bør være i stand til å føre en samtale uten å bli andpusten. Ved denne intensitet er hovedenergikilden fett, og formålet er primært å venne kroppen til langvarige belastninger og forbedre dens evne til å holde hus med sine energiresurser. Trening ved denne intensitet føles lett nok til, at den kan opprettholdes over lengre tid, og derfor er utbyttet meget stort.. Hentet i fra iform.no Hilsen spinnings instruktøren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #5 Del Skrevet 3. april 2002 Merkelig..jeg har ennå ikke møtt en spinningsinstruktør som kjører timen på noe annet enn 100%... selv på nybegynnertimene... Tankekors? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #6 Del Skrevet 3. april 2002 Takk for svar! Da kjøper jeg meg en sånn sykkel, å håper på å bli litt strammere her og der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #7 Del Skrevet 3. april 2002 100% av makspuls en hel soinningtime?? Tror du er gal jeg anonym! Du har nok misforstått instruktørene, ingen klarer å holde 100 %makspuls i en hel time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå