Anglofil Skrevet 28. mars 2002 #61 Del Skrevet 28. mars 2002 Tiit,tusen hjertlig for et flott svar......Gleder meg virkelig!Vel,vel,jeg tar alt med en klype salt jeg og smiler av dette innspillet...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiit Skrevet 29. mars 2002 #62 Del Skrevet 29. mars 2002 Uuuups, har visst tråkket noen på tærne her... Jeg mente ikke min kommentar som noen uthengig av din smak, yvonne, men akkurat det jeg sa: det er rart hvor forskjellig smak en kan ha. Ikke noe mer, og ikke noe mindre enn det. Så det er bra du tar det med et smil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillebill Skrevet 1. april 2002 #63 Del Skrevet 1. april 2002 Hehe. Her var det mange sære, pretensiøse og pompøse navn. Mine favoritter etter å ha hentet inspirasjon fra alle innleggene er: Jenter: Kaspara Rullgardina Liv-Vaskemaskina Gutter: Oktavian Erectus Augustin Caesar Clifford Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #64 Del Skrevet 1. april 2002 mange pene og rare navn her ! Men denne tråden er klar for å bli stengt, er dere ikke enig ? 5 sider... Den har holdt på lenge, og så begynner det å ta litt av her.. hin hint... lillebill. Liv-vaskemaskina ..hehe.. det var nydelig Hadde blitt en kreativ elektriker tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 1. april 2002 #65 Del Skrevet 1. april 2002 uups.. glemte å reg. meg12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillebill Skrevet 2. april 2002 #66 Del Skrevet 2. april 2002 Smaken er som baken osv. Og hvorfor lukke en tråd når det tydligvis er mange som synes temaet er interessant? Det må vel uansett være opp til den enkelte om man ønsker å lese igjennom ørtogfjørti innlegg. Forøvrig tror jeg at mine fremtidige barn skal være glad for at mannen min har absolutt veto-rett ved valg av navn, eller hva? [ Dette Innlegg er endret av: Lillebill den 2002-04-02 17:03 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Lillebill den 2002-04-02 17:05 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henna Skrevet 2. april 2002 #67 Del Skrevet 2. april 2002 Brage er uten tvil mitt favorittnavn. Var innom Mattis, Mathias, Adrian også men det begynner snart å bli blandt de oppbrukte. Artig med navn som har litt mening(Brage :skalderguden). Jentenavn tror jeg må være Sina. Så det på en gravsten på Nidarosdomen mange år siden, og blir det jente neste gang blir det vel det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #68 Del Skrevet 4. april 2002 Hei. Fine navn. Jente : Hannah Celina Amanda Jenny Emma Sunniva Gutt : Johannes Lukas David Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2002 #69 Del Skrevet 5. april 2002 Mine favoritter er: -Gutt- Tobias Daniel Nicholas Markus David -Jente- Vendela Katharina Madeleine Jenny Adina Selv så heter jeg Monica Celine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gurken Skrevet 5. april 2002 #70 Del Skrevet 5. april 2002 Mali: Det er kjekt å høre at andre og liker navnet Brage. Fikk en gutt lille-julaften og han fikk navnet Brage. Fra før har vi en som heter Oddne. (oppkalt etter morfar Oddvar) Det aller, aller fineste jentenavnet jeg vet om er Tiril. (Inspirert av Sagaen..) Liker navn som ikke alle har. I hvertfall på mine egne barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå