Barbie Skrevet 24. februar 2002 #21 Del Skrevet 24. februar 2002 Irmelin og Marcus er mine favoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em@lie Skrevet 24. februar 2002 #22 Del Skrevet 24. februar 2002 For tiden er det Amalie som står høyt i kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skye Skrevet 24. februar 2002 #23 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg synes MAIA er et nydelig navn . 1212[ Dette Innlegg er endret av: Skye den 2002-02-24 23:18 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2002 #24 Del Skrevet 25. februar 2002 JenteNavn: *Kristiane *Mariann *Ane *Annelèn *Gurine *Celine *Nina GutteNavn: *Simen *Oliver *Benjamin *Tobias *Erlend ------ /Ane - som lengter etter barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blue Skrevet 26. februar 2002 #25 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg syntes av gutte navn: -Felix (sønnen min heter det) -Elijas -Bjørn -Terje -Sebastian -Antonio -Brage Tror det er mye fordi at jeg kjenner mennesker med disse navnene,som betyr mye for meg Av jente navn liker jeg: -Camilla -Anikken -Sophia -Helena -Idun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeCe Skrevet 26. februar 2002 #26 Del Skrevet 26. februar 2002 Jentenavn: Tone, Thea, Sunniva Guttenavn: Håvard CeCe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 26. februar 2002 #27 Del Skrevet 26. februar 2002 Det fineste jente navnet jeg vet om er Noor. Men mitt etternavn begynner på øst... så da er det uaktuellt for mine barn.... Synd!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn Skrevet 27. februar 2002 #28 Del Skrevet 27. februar 2002 Gutt: Trym Jente: Synne Mine favoritter nå i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Avonlea Skrevet 27. februar 2002 #29 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg personlig liker ikke alle disse nymoderne navnene jeg da Mine favoritter er: Halvard Erik Nora Celine 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 27. februar 2002 #30 Del Skrevet 27. februar 2002 Guttenavn: Markus eller Marius Benjamin Håkon Sondre Andrè Kristian Jentenavn: Julie Elisa Emilie Mariell Karen Åse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2002 #31 Del Skrevet 1. mars 2002 Bob Kåre og Cliff Ove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 1. mars 2002 #32 Del Skrevet 1. mars 2002 Guttenavn: Birk, uten tvil det som varmer meg mest inni Jente: Iselin, Rina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2002 #33 Del Skrevet 2. mars 2002 Ane-Pauline Paul-Tobbias Silje-Fiona Mary-Dyveke Det heter mine barn, og jeg og min mann syntest de er det fineste navn som finnes på jord. ____________________________ *******Kiss********* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 4. mars 2002 #34 Del Skrevet 4. mars 2002 Hmmmm.... Jeg fant navnet mitt mange ganger på styggest-lista men ikke en gang på finest-lista. Kanskje et giga-hint til foreldrene mine??? Men til dere som synes at Styggest/finest navn er et useriøst tema som bør stenges; er ikke bare Finest navn minst like useriøst? Eller er forumet kun åpent for hyggelige og "enige" innlegg? Forresten synes jeg disse navnene er fine: Celine Madeleine Mailen Rebecca Victoria Anders Alexander (oppbrukt, men.......) Andreas Sebastian Dessuten har jeg et favoritt-navn som bare vi liker, fordi det for oss henger sammen med arv og tradisjoner. Det er bare en i verden som heter det (man må nok ha et spesielt forhold for å like det! Hehehe!) Navnet er Torstina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeanie Skrevet 5. mars 2002 #35 Del Skrevet 5. mars 2002 Flere som er inspirert av isfolket ser jeg Enig med deg Indira. Nathaniel er vakkert. Synes også Sebastian og Lucas er fine navn. Jentenavn: Isabelle12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petra Skrevet 5. mars 2002 #36 Del Skrevet 5. mars 2002 Gutt:Thomas,Cato,Preben Jente:Monja,Vanja,Ida,Ine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mita Skrevet 7. mars 2002 #37 Del Skrevet 7. mars 2002 Finaste jentenavn er Margareth eller Marion Gutenavn Sebastian eller Jonas12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentina Skrevet 7. mars 2002 #38 Del Skrevet 7. mars 2002 Gutt:Ragnar Jente: Valentina Merkelig kontrast mellom navnene, men dog alikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2002 #39 Del Skrevet 7. mars 2002 Lusianne og Tobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tove Skrevet 8. mars 2002 #40 Del Skrevet 8. mars 2002 Et kanonfint jentenavn synes jeg Szuleika er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå