Gjest White Orchid Skrevet 8. juli 2007 #1 Del Skrevet 8. juli 2007 Er ikke så fryktelig kreativ med sånne ting selv, men kanskje noen av dere er det? Ønsker å lage et flott, orginalt og personlig bursdagskort til samboeren min som har bursdag snart Men det skal ikke være FOR personlig, da jeg skal gi det til han på bursdagsfesten hans:) Tar imot gode idèer med stort takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 8. juli 2007 #2 Del Skrevet 8. juli 2007 Pappkartong i en fin farge, glitter, lim klistremerker, tegninger, ol gjør susen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest White Orchid Skrevet 8. juli 2007 #3 Del Skrevet 8. juli 2007 Ja, men... off.. det er hele oppsettet som er komplisert for meg. Fins ikke kreativ! Skammer meg... Hvor kan jeg se eksempler for å få inspirasjon? Kan ikke å tegne forresten. Off.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #4 Del Skrevet 8. juli 2007 Sjekk her: http://galleri.papirloftet.no/ Masse inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest White Orchid Skrevet 8. juli 2007 #5 Del Skrevet 8. juli 2007 Tusen takk, både pax og gjest:D Får prøve å lage ett til helgen da. Han kommer sikkert til å le når han ser hvor lite kreativ jeg er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 8. juli 2007 #6 Del Skrevet 8. juli 2007 Neida, han kommer sikkert til å sette pris på omtanken bak. Det blir sikkert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #7 Del Skrevet 8. juli 2007 registrer deg på scrapping.no og se på kort underforumet der, masse fint =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 9. juli 2007 #8 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg lagde en "enkel" verson for en tid tilbake.. Hadde et (digital-)bilde av jubilanten, skrev "Verdens beste ... (søster/bror o.s.v.)" på bildet, og skrev det ut. Limte det så inn i et kort... (men hva heter nå de kortene..?? "pas..."??. Et sånn kort med "vindu", som ofte brukes til takkekort med bilder... Noen som forstår..??) Det var enkelt å lage, og ble godt mottatt... *flaut å ikke huske navn... * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 9. juli 2007 #9 Del Skrevet 9. juli 2007 På Minneriket.no er det veldig mye fint, og der trenger du ikke registrere deg. Det finnes utrolig mye fint utstyr du kan bruke. Pent papir, bånd, klistrebokstaver etc. Du får sikkert god hjelp i butikken også! Lykke til. Han blir sikkert glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå