Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

noen som har lest noen gode erotiske bøker de kan anbefale!???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte "uten en tråd" og har tenkt å kjøpe den som nettopp har kommet som heter "refs".

Skrevet

Ja, men det spørs litt hva du liker, så om du forteller hva du foretrekker har jeg et bedre utganspunkt for å anbefale. :)

Skrevet

er ikke helt sikker på hva jeg er ut etter, noe alla "uten en tråd" tror jeg...

Skrevet (endret)

Hm, ja da har jeg ikke noe å anbefale likevel, siden jeg ikke likte "Uten en tråd". Derimot likte jeg "Venus i pels" ganske godt.

Endret av Pax
Gjest Gjest
Skrevet

Carrie's story er grei, men du bør ha interesse for BDSM.

Uten en tråd har jeg ikke lest, så jeg vet ikke hvordan den er i forhold til den.

(artig å se en veganer som liker "Venus i pels", får bestille den samtidig som jeg bestiller siste fra Singer :ler:)

Skrevet (endret)
Carrie's story er grei, men du bør ha interesse for BDSM.

Uten en tråd har jeg ikke lest, så jeg vet ikke hvordan den er i forhold til den.

(artig å se en veganer som liker "Venus i pels", får bestille den samtidig som jeg bestiller siste fra Singer :ler:)

Den handler også om BDSM, så kanskje du liker den. :) Forfatteren, Leopold von Sacher-Masoch, fikk masokismen "oppkalt" etter seg. Har ikke lest noe av Singer faktisk, har ikke hatt noe behov for det, selv om jeg er veganer.

Edit: Endrer visst mye på dette innlegget, jeg. Har lest "Justine" av Marki deSade også, men syntes ikke språket var så bra, så jeg leste aldri ferdig. Sacher-Masoch skriver mye bedre, synes jeg.

Endret av Pax
Gjest Gjest
Skrevet

Hadde en mistanke om den var i den retningen når det kom fra deg. Bør nok gi meg nå før jeg eventuelt blir gjenkjent, men takk for tipset :)

Skrevet
Hadde en mistanke om den var i den retningen når det kom fra deg. Bør nok gi meg nå før jeg eventuelt blir gjenkjent, men takk for tipset :)

Hah. ;)

Skrevet
heldst på norsk...

"Elskeren" er både erotikk og "vanlig" roman. Begynte på den, men fikk aldri lest ferdig.

Gjest Gjest
Skrevet

Leste forresten uten en tråd når jeg var 16-17, og som jeg husker den så var den ganske ok.

Hah. ;)

For sent ute? :ler:

Skrevet
Leste forresten uten en tråd når jeg var 16-17, og som jeg husker den så var den ganske ok.

For sent ute? :ler:

Nei, jeg har ikke peiling, jeg sa det bare for å skremme deg. *ond*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...