dittin Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 noen som har lest noen gode erotiske bøker de kan anbefale!???
Cognizance Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Jeg likte "uten en tråd" og har tenkt å kjøpe den som nettopp har kommet som heter "refs".
Gjest Pax Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Ja, men det spørs litt hva du liker, så om du forteller hva du foretrekker har jeg et bedre utganspunkt for å anbefale.
dittin Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2007 er ikke helt sikker på hva jeg er ut etter, noe alla "uten en tråd" tror jeg...
Gjest Pax Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 (endret) Hm, ja da har jeg ikke noe å anbefale likevel, siden jeg ikke likte "Uten en tråd". Derimot likte jeg "Venus i pels" ganske godt. Endret 8. juli 2007 av Pax
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Carrie's story er grei, men du bør ha interesse for BDSM. Uten en tråd har jeg ikke lest, så jeg vet ikke hvordan den er i forhold til den. (artig å se en veganer som liker "Venus i pels", får bestille den samtidig som jeg bestiller siste fra Singer )
Gjest Pax Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 (endret) Carrie's story er grei, men du bør ha interesse for BDSM. Uten en tråd har jeg ikke lest, så jeg vet ikke hvordan den er i forhold til den. (artig å se en veganer som liker "Venus i pels", får bestille den samtidig som jeg bestiller siste fra Singer ) Den handler også om BDSM, så kanskje du liker den. Forfatteren, Leopold von Sacher-Masoch, fikk masokismen "oppkalt" etter seg. Har ikke lest noe av Singer faktisk, har ikke hatt noe behov for det, selv om jeg er veganer. Edit: Endrer visst mye på dette innlegget, jeg. Har lest "Justine" av Marki deSade også, men syntes ikke språket var så bra, så jeg leste aldri ferdig. Sacher-Masoch skriver mye bedre, synes jeg. Endret 8. juli 2007 av Pax
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 Hadde en mistanke om den var i den retningen når det kom fra deg. Bør nok gi meg nå før jeg eventuelt blir gjenkjent, men takk for tipset
Gjest Pax Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 Hadde en mistanke om den var i den retningen når det kom fra deg. Bør nok gi meg nå før jeg eventuelt blir gjenkjent, men takk for tipset Hah.
Gjest Pax Skrevet 8. juli 2007 #11 Skrevet 8. juli 2007 heldst på norsk... "Elskeren" er både erotikk og "vanlig" roman. Begynte på den, men fikk aldri lest ferdig.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #12 Skrevet 8. juli 2007 Leste forresten uten en tråd når jeg var 16-17, og som jeg husker den så var den ganske ok. Hah. For sent ute?
Gjest Pax Skrevet 8. juli 2007 #13 Skrevet 8. juli 2007 Leste forresten uten en tråd når jeg var 16-17, og som jeg husker den så var den ganske ok. For sent ute? Nei, jeg har ikke peiling, jeg sa det bare for å skremme deg. *ond*
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2007 #14 Skrevet 11. juli 2007 Bra bok : http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...4531&rom=MP
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå