Shania Skrevet 15. mars 2003 #1 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg skal til USA i august, nærmere bestemt Ohio. Jeg er svært lite reisevant, og lurer derfor på om noen kan fortelle meg hvor jeg kan få best mulig informasjon om best/billigst reisemåter samt overnattinger. Jeg vil ikke ha pakke turer. Noen som har vært i Ohio? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 15. mars 2003 #2 Del Skrevet 15. mars 2003 Har aldri vært i Ohio men jeg har vært litt rundtomkring i USA Jeg anbefaler deg å gå på denne siden http://www.seeamerica.org/default.asp Der kan du finne litt tips På denne siden http://www.ohiotourism.com/visitor/ kan du finne ut om overnattinger. Om ikke disse er til hjelp ville jeg prøvd å ringe ett reisebyrå i USA. Jeg gjorde dette når jeg skulle til Seattle.. Fikk god informasjon om reisemåter og overnatting. Du kan jo prøve.. Du kan også søke på Ohio på Goggle.. Der er en god del info.... Lykke til... Misunner deg at du skal bortover... Stortrives i USA og har lyst å snike meg ned i kofferten din når ingen ser det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shania Skrevet 15. mars 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 15. mars 2003 Bare til å hive seg med. Jeg skal nemlig reise alene :o . Jeg har aldri reist alene noen gang, så dette blir spennende. Jeg driver å suller rundt på nett og lurer på HVA i heiteste huleste ER billige overnattinger egentlig?? Jeg syne f.eks ikke at 44 dollar er så vanvittig billig. Men 27 dollar derimot..... *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 16. mars 2003 #4 Del Skrevet 16. mars 2003 Det ER ikke så veldig billig der borte.. Men de Best Western hotellene bruker å være billigere. Jeg vet ikke standarden på disse rommene da, men har hørt de er helt greie. Motell er mye billigere. Om du skal reise rundt litt går det såkalte Grey Hound busser som er billige å ta... Så heeeeliiig du eeeer...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TBee Skrevet 16. mars 2003 #5 Del Skrevet 16. mars 2003 Hvis du søker på www.orbitz.com finner du priser på hotell og evt. leiebil. Vi i familien skal reise til USA i påsken og bestillte billetter via nettet. Lykke til TBee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2003 #6 Del Skrevet 18. mars 2003 Hoteller og moteller er dessverre ikke saa veldig billig her borte. 44 dollar er slett ikke saa ille for et motell rom. I stire byer maa du ofte regne med aa betale betraktelig mye mer. Men jeg ville ikke ventet meg frokost eller noe. Jeg har faktisk bodd paa ganske dyre hoteller (over 130 dollar og ikke faatt frokost). Hvis det staar Continental breakfast har jeg opplevd donuts og kaffe :o 27 dollar hoeres veldig billig, og hvis du er kresen paa standaren ville jeg nok ikke valgt det. Men hvis du bare er ute etter en seng aa sove i er det jo greit. www.Orbits.com www.expedia.com www.yahoo.com er alle gode ressurser for aa finne hoteller Ha en god tur! Stine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2003 #7 Del Skrevet 18. mars 2003 www.orbitz.com (med "z" på slutten, ikke "s"). www.cheaptickets.com www.hotels.com expedia.com er bra synes jeg, vi pleier å bruke den når vi skal ut på tur i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå