Gå til innhold

USA i August

Shania

Anbefalte innlegg

Jeg skal til USA i august, nærmere bestemt Ohio. Jeg er svært lite reisevant, og lurer derfor på om noen kan fortelle meg hvor jeg kan få best mulig informasjon om best/billigst reisemåter samt overnattinger. Jeg vil ikke ha pakke turer.

Noen som har vært i Ohio?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri vært i Ohio men jeg har vært litt rundtomkring i USA

Jeg anbefaler deg å gå på denne siden http://www.seeamerica.org/default.asp

Der kan du finne litt tips

På denne siden

http://www.ohiotourism.com/visitor/ kan du finne ut om overnattinger.

Om ikke disse er til hjelp ville jeg prøvd å ringe ett reisebyrå i USA. Jeg gjorde dette når jeg skulle til Seattle.. Fikk god informasjon om reisemåter og overnatting.

Du kan jo prøve..

Du kan også søke på Ohio på Goggle.. Der er en god del info....

Lykke til... Misunner deg at du skal bortover... Stortrives i USA og har lyst å snike meg ned i kofferten din når ingen ser det..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til å hive seg med. Jeg skal nemlig reise alene :o . Jeg har aldri reist alene noen gang, så dette blir spennende. Jeg driver å suller rundt på nett og lurer på HVA i heiteste huleste ER billige overnattinger egentlig?? Jeg syne f.eks ikke at 44 dollar er så vanvittig billig. Men 27 dollar derimot..... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER ikke så veldig billig der borte.. Men de Best Western hotellene bruker å være billigere.

Jeg vet ikke standarden på disse rommene da, men har hørt de er helt greie.

Motell er mye billigere.

Om du skal reise rundt litt går det såkalte Grey Hound busser som er billige å ta...

Så heeeeliiig du eeeer...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du søker på www.orbitz.com finner du priser på hotell og evt. leiebil.

Vi i familien skal reise til USA i påsken og bestillte billetter via nettet.

Lykke til

TBee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hoteller og moteller er dessverre ikke saa veldig billig her borte. 44 dollar er slett ikke saa ille for et motell rom. I stire byer maa du ofte regne med aa betale betraktelig mye mer. Men jeg ville ikke ventet meg frokost eller noe. Jeg har faktisk bodd paa ganske dyre hoteller (over 130 dollar og ikke faatt frokost). Hvis det staar Continental breakfast har jeg opplevd donuts og kaffe :o

27 dollar hoeres veldig billig, og hvis du er kresen paa standaren ville jeg nok ikke valgt det. Men hvis du bare er ute etter en seng aa sove i er det jo greit.

www.Orbits.com

www.expedia.com

www.yahoo.com

er alle gode ressurser for aa finne hoteller

Ha en god tur!

Stine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

www.orbitz.com (med "z" på slutten, ikke "s").

www.cheaptickets.com

www.hotels.com

expedia.com er bra synes jeg, vi pleier å bruke den når vi skal ut på tur i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...