Gjest Violetta Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 For halvannen uke siden kjøpte jeg en mørk blå dongeribukse på Kappahl. Jeg la merke til at den luktet litt spesielt, men tenkte det ville gå over etter et par vask. Nå er den vasket to ganger, en gang på 60 grader og en gang på 40. Uten skyllemiddel, jeg synes ikke dongeribukser holder formen med skyllemiddel. Noen som har opplevd det samme og kanskje har en løsning?
venus* Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har opplevd det samme med jeans fra H&M, de lukter klor! Selv etter ørten vask så lukter det svakt klor enda, men mye mindre enn tidligere. Prøv å vaske dem med eddik, det kan hjelpe.
Gjest Borghild Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Sleng den på disken og krev penga tilbake! Jeg ville aldri beholdt en bukse som luktet møkk.
Gjest Violetta Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Det er ikke klor det lukter. Jeg har en mistanke om at det er fargen. Ja, jeg tar dem tilbake til butikken, men har kastet kvitteringen dessverre.
Prinsesse på erten Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Jeg ville absolutt tatt de med tilbake til butikken. Sterk lukt kan være en indikasjon på at buksene er farget eller innsatt med kjemikalier som er helseskadelige.
t-schnuppa Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Dette har jeg opplevd på bukser som er helt mørke.. Tror nok d kan være fargen ja.. Jeg synes d på en måte lukter litt brent eller hva jeg skal si.. KJøper aldri slike bukser igjen . Ble så kvalm av den lukta. Legger merke til d i butikkene også.
Gjest Tweek Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Jeg tror det kan være fargen. Jeg har en svart bukse som luktet merkelig en stund, selv om jeg vasket den. Luktet ikke møkk, men den var spesiell. Den går bort etterhvert
Gjest Violetta Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Jeg gikk inn igjen med buksen og fikk pengene kontant igjen. Suveren service fra Kappahl!
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Ja det hendte med meg og en gang for mange år tilbake. Det var en helt mørk miss sixty buske som kostet 1200 og på den tiden var det MASSE for en buske.. Jeg krevde pengene tilbake, men hun i butikken sa at lukten var helt vanlig :S
Gjest Tweek Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Den lukter er vanlig når det er for mye farge på buksene. Gjelder spesielt dongeri.
Gjest Violetta Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 Ja det hendte med meg og en gang for mange år tilbake. Det var en helt mørk miss sixty buske som kostet 1200 og på den tiden var det MASSE for en buske.. Jeg krevde pengene tilbake, men hun i butikken sa at lukten var helt vanlig :S Det er vel mye for en bukse nå også, synes jeg i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå