Gjest Embla s Skrevet 15. mars 2003 #1 Skrevet 15. mars 2003 Er så fornøyd! Har vært på boksalg i dag! Og kjøpte: - en bok om kinesisk ansiktsanalyse (!!) - Alexander Kiellands samlede verker (4 bind) - Simone de Beauvior: "En lett og rolig død" - Hanne Ørstavik: "like sant som jeg er virkelig" og "kjærlighet" - Nick Hornby: "Et godt menneske" - Tolstoj: "Oppstandelse" (to bind) - Roland Barthes: "fragmenter av kjærlighetens språk" - "Yoga for livet" - Zinken Hopp: "Trollkrittet" (nostalgi...) - Damms illustrerte Natur Leksikon - Damms illustrerte Store Verdens Historie - og en bok om Problem Basert Læring.... den var veldig billig... - og en bok redigert av Paul Holm: "Bare kjærlighet" Jeg er så fornøyd! Noe tull, noe seriøst, noe lett og noe tungt. Har allerede blitt en kløpper på ansiktsanalyse. Jeg har en fornuftig panne! Andre som har gjort mammut kupp?
Gjest care Skrevet 16. mars 2003 #2 Skrevet 16. mars 2003 Å så mye bra du fikk. Jeg hadde mamma på slep da jeg var innom, men fant ut at jeg måtte være alene når jeg skal velge ut bøker - det er jo litt av en prosess....løpe å kjøpe i morgen ettermiddag kanskje :blunke:
Gjest Embla s Skrevet 16. mars 2003 #3 Skrevet 16. mars 2003 Ja, ikke sant! Jeg har mammut-talent! Var i butikken rett før stengetid, har laserblikk som scanner gjennom stabler med bøker Er veldig fornøyd! (men jeg har latt det være igjen noen god biter til deg, Care)!
starie Skrevet 16. mars 2003 #4 Skrevet 16. mars 2003 Hvor finner jeg mammuter da? Er ikke de utdødd for lenge siden? :o Jeg er på jakt etter litt bøker selv jeg..
Gjest Mzfire Skrevet 16. mars 2003 #5 Skrevet 16. mars 2003 Ansiktsanalyse virker spennende Moren min var på et kurs om det med Hai Lee Yang for noe år siden. Der lærte hun b.a at de med liten munn spiste lite. De med høy panne er intelligente. Har du lært noe mer Embla s? Å ørene kunne fortelle om du hadde hatt en god barndom eller ikke. Tror det var best å ha litt kjøttfulle øreflipper. Nesen tror jeg hadde noe å si med penger å gjøre.
starie Skrevet 16. mars 2003 #6 Skrevet 16. mars 2003 Mzfire: Jeg har pitteliten nese og dårlig økonomi mens kjæresten min er langneset og har masse på konto Ansiktanalyse er kjempespennende!
Gjest Lea Skrevet 16. mars 2003 #7 Skrevet 16. mars 2003 Betyr det at nesa mi blir lengre hvis jeg vinner i lotto? Sorry.. avsporing!
starie Skrevet 16. mars 2003 #8 Skrevet 16. mars 2003 Lea. Jeg vet ikke om dette har noen sammenheng, jeg bare tullet litt Er bøker spesielt billige på Mammut?
Gjest care Skrevet 16. mars 2003 #9 Skrevet 16. mars 2003 Er bøker spesielt billige på Mammut? Mammut er et annet ord for kjempesalg på bøker i bokhandelen. :blunke:
Gjest Mzfire Skrevet 16. mars 2003 #10 Skrevet 16. mars 2003 Starie : Eller kansje det er omvendt Dette skal jeg forske mer i. Mammut skal jeg dra til, bøker er det beste jeg vet .
Gjest Embla s Skrevet 16. mars 2003 #12 Skrevet 16. mars 2003 Ansiktsanalyse virker spennende Moren min var på et kurs om det med Hai Lee Yang for noe år siden. Der lærte hun b.a at de med liten munn spiste lite. De med høy panne er intelligente. Har du lært noe mer Embla s? Å ørene kunne fortelle om du hadde hatt en god barndom eller ikke. Tror det var best å ha litt kjøttfulle øreflipper. Nesen tror jeg hadde noe å si med penger å gjøre. Vel, jeg har ikke blitt ekspert riktig enda, men det med ørene stemmer med det jeg leste i går. Og nesen: En rett, "fin" nese = fremgang. Hm. min nese er IKKE rett.... JEg skal forske litt mer, og gi en grundig rapport, Mzfire!! (kanskje jeg skal bli din Elle horoskop OG ansiktsanalyse veileder, eller noe sånt ) :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå