Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Hei hei! Noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg sletter historikken på ting man har søkt på? På Google er den noe som heter "slett historik" så det er jo greit nok, men hvordan sletter man alt man noen gang har søkt på? (feks ligger jo historikken inne på telefonkatalogen.no, og alt det man har søkt på kommer opp i en sånn boks, når man bare vil finne et nummer..) Vil slette dette, man klarer ikke å finne frem...
Gjest lillebøll Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Verktøy. Innstillinger for internett og inn der en plass om jeg ikke tar feil. Firefox? IE? Opera?
Koseslange Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Takk, men er like grønn... Da bruker du rett og slett ccleaner. Den tar det meste sånn + mye annet snavs. Anbefales for å få en ren og pen PC..
Gjest Kristin_ Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Ligger ikke sånt i midlertidige filer da? Når jeg renser opp der så forsvinner i hvertfall alt jeg har trykket inn. Du trenger ikke slette historikken for å rense opp i det. Men det hadde hjulpet om du fortalte oss hvilken nettleser du brukte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå