Gå til innhold

Har din forlovede sett brudekjolen din?

Har forloveden din sett brudekjolen din?  

1. 1. Har forloveden din sett brudekjolen din?

• Ja, han var med i brudesalongen
      1
    • Ja, han har sett bilde av den
      3
    • Ja, han så den da den kom fra butikken
      2
    • Nei, han får først se den på bryllupsdagen
      30

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har forloveden din sett brudekjolen din eller skal det være hemmelig til den store dagen? Jeg skal holde det hemmelig for han, noe som kan bli vanskelig når jeg får kjolen siden vi er samboere! Jeg gleder meg veldig til han skal se meg i kjolen og han synes også at det er spennende at han ikke får sett den før på bryllupsdagen.

Vi snakket en del om kjoler før jeg kjøpte den, så han vet at det ikke kommer til å bli en marengskjole. Han var litt nervøs for det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skal selvfølgelig holdes hemmelig :wink:

Gjest Angelique
Skrevet

Åååååååååneiiii, det skal ikke røpes før kirkedøren slår opp på vid gap kl. 15.00 (håper jeg, det er ikke så lett å holde det hemmelig, hverken praktisk eller følelsesmessig). :wink:

Skrevet

Jeg brøt sammen og viste ham et bilde av kjolen.... Men han har ikke sett meg i kjolen da. Det sparer vi til den store dagen. Overraskelsen på kirketrappen får han ikke oppleve siden vi skal til fotografen før vielsen.

Skrevet

Hemmelig. Eller, han vet småting da, som at den er hvit, og ikke har masse sløyfer og sånt, men det er jo ganske standard.

Han kjenner meg godt, for han kan bla i brudebladene, peke på noen bilder og s:i "tror du har kjøpt noe lignende disse", også er det samme stilen.... men det sier jeg jo ikke da...

Skrevet

Ikke tale om å vise frem noe som helst før jeg vandrer opp til alters, men han vet litt allikevel.

For ex så kjøpte han tiara til meg i gave noen måneder før vi forlovet oss så den må jeg jo selvsagt bruke,

og så har vi tittet EN DEL i brudemagasiner sammen og jeg har mast om hva han liker og ikke liker og jeg har sagt litt om hva jeg liker og ikke liker.

Dessuten vet han at kjolen blir en nyanse av hvit, dvs ivory , elfenben , eller champagne eller noe sånt , for han har gitt klar beskjed om at noe fargekart vil han ikke se...

Men resten er hemmelig , ja, og kjolen oppbevarer jeg hjemme hos mamma sammen med alt det andre (brudepikekjole , smykker osv...)

:sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ikke så veldig tradisjonellbundet, så kjolen var han med å så på da vi kjøpte den.

Hadde vi hatt et stort bryllup, hadde jeg kanskje ventet med å vise den fram, men i vårt tilfelle føltes det rett å velge den i sammens.

:D :D :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har fortalt han at den er lysegrønn - noe den selvfølgelig ikke er...

Han tror det vel ikke, men helt sikker er han nok heller ikke :hoho:

Skrevet

På ingen måte! Har aldri vært et spørsmål en gang!

Men, som mange andre - han kjenner meg nok godt, og vet litt om hva jeg ikke har, for å si det sånn... Likevel tror/vet han nok ikke at kjolen er så enkel som den er (ikke'no struttende skjørt og sånt her i gården, nei!), og det tror jeg blir en positiv overraskelse når jeg kommer inn i kirka 28. juni kl. 14:00... :D

Gjest mars-brud
Skrevet

Den holdes helt hemmelig for min kommende mann,men nå er det ikke mange dagene igjen til han får se meg i den og det blir spennende!

Skrevet
Har forloveden din sett brudekjolen din eller skal det være hemmelig til den store dagen? Jeg skal holde det hemmelig for han, noe som kan bli vanskelig når jeg får kjolen siden vi er samboere!

Den skal holdes hemmelig. Helt klart. :D

Vi er også samboere, og derfor har jeg alt brude-stæsjet mitt hos min forlover. (Sko, undertøy, slør, kjole etc). Det gjør at jeg også ikke ser meg lei kjolen før bryllupet. :wink: Han får ikke lov til å se noe av det jeg skal ha på meg. Han er ekstremt nysgjerrig, og derfor er det ekstra gøy å erte han :wink:

Skrevet

Kjolen skal være en overraskelse til jeg kommer opp kirkegulvet :) Men min kjære vet jo hvordan stil jeg liker, så han har nok noen ideer (at det ikke blir en marengs-kjole i alle fall....).

Skrevet

Han har sett tegning av den, men har får ikke se meg i kjolen før jeg kommer opp kirkegulvet. Han har sett den bla fordi vi må matche fargene til hverandre (litt utradisjonelle antrekk), og så klarte jeg ikke å la være å vise den fram, jeg var så gira :lol:

loolaa

Skrevet

Han har ikke peiling. Han får ikke se den før i kirken. Jeg synest det skal være sånn, og han er enig. Han kommer også til å overraske meg. Jeg får ikke se buketten før i kirken. Vi er spente begge to. :D

Skrevet

Nei, kjolen er hemmelig ja!

Han vil ikke se den heller...

K.

Gjest Stjernesol
Skrevet

Min forlovede og jeg er helt enige om at kjolen skal være hemmelig inntil kirkedørene åpnes... Jeg vet imidlertid at han synes den er fin, for under et brudeshow vi var på tidligere i år utbrøt han "Åhhh, den var fin!" når "min" kjole ble vist frem. Jeg skal love at det var vanskelig å ikke si noe da........

-Stjernesol

Skrevet

har ikke kjøpt kjole enda, ikke bryllup før i 2005. Men han vil gjerne være med å se på kjoler. Hadde jo vært gøy å ha han med når jeg gikk i brudesalonger for å se etter kjoler. Litt støtte og noen å prate med ting og tang om. (Forloveren min og jeg har nemlig ikke helt samme smak...)

Men det er jo tradisjon å ikke se kjolen, og det hadde vært litt gøy å overraske han.. men, vet ikke enda jeg!

Skrevet

klart han ikke skal se kjolen min før den store dagen når kirkedøren går opp! Derfor har vi bestilt fotografering etter vielsen, noe mamma synes var noe tull (selvfølgelig :ler: ).

Men det er søren meg ikke lett å holde seg!!! Det hjelper å ikke ha verken kjole eller bilder av den i hus, men det blir verre etter 22. april... da får jeg kjolen min med hjem!!!!!!

:hoppe::hoppe::hoppe:

MissS

Skrevet

Trengte litt hjelp under syprosessen jeg, og da ble det han som måtte til pers. Men han har ikke sett den på meg siden den kom seg såpass at den begynte å ligne på en kjole.. :ler:

Skrevet

Samboeren min har sett kjolen min, men det er jo noe annet å se den nå og i kirken når alt "stæsjet" er på plass.....han gleder seg iallefall til å se meg helt ferdigpyntet i kjolen. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...