Lotten Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Vurderer å kjøpe et kombiskap fra Miele med isbitmaskin. Er det noen av dere som har erfaring med disse isbitmaskinene? Fungerer de bra? Er det noe spesielt man bør tenke på når man kjøper et slikt kombiskap? Trenger også tips om forhandlere i Oslo-området som selger Miele.
skrue Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Jeg mener (ring først) Lefdal i Sandvka har endel. Ellers ville jeg ha kjøpt separate enheter om det hadde vært plass nok. Altså fullhøyde fryser, fullhøyde kjøleskap og egen isbitmaskin - det siste hadde jeg nok droppet.
Lotten Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 Jeg mener (ring først) Lefdal i Sandvka har endel. Ellers ville jeg ha kjøpt separate enheter om det hadde vært plass nok. Altså fullhøyde fryser, fullhøyde kjøleskap og egen isbitmaskin - det siste hadde jeg nok droppet. Tak for svar - skal sjekke ut Lefdal. Separat kjøl og frys hadde vært drømmen, men det blir det dessverre ikke plass til uten at vi må flytte rundt på det meste på kjøkkenet, inklusiv avtrekk m.v. Så det må bli et kombiskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå