Gå til innhold

Trenger hjelp! Bryllupskaken...


Thomasine

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har fått i oppgave å bestille en bryllupskake!! Ikke lett her fra Oslo - bryllupet skal være i Østfold. Noen som vet om et bakeri i Mysen eller Askim ( eller deromkring... :wink: ) som lager gode kaker...?!

Har noen forsøkt å bestille kake i Sverige ?! Töcksfors/Årjeng?! Hvordan var i tilfelle det?! Evt. et bakeri som bringer?!

Trenger råd snart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har bestilt kake fra Pascal konditori i Oslo, men festen skal være 1,5 timers kjøring unna. Så vi ble kjempe glade når vi fikk vite at den kaka vi har valgt(pasjonsfruktmousse) kan leveres frossen. De pynter den da rett før vi kommer og henter den på ettermiddagen(når det ikke er som varmest...) også frakter vi den dit den skal. Veldig greit synes jeg. Og den tiner på noen timer i kjølerom/skap. Så vi henter den dagen før, slik at den står natta over på kjølerom. Håper dette kanskje hjalp deg litt.... Lykke til. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råde bakeri er å anbefale!

Vi hadde deres "flaggskip"; en firkantet kake i 3 etg (kan selvsagt får m fler/færre etg) med sukkerpasta.Pyntet med håndlagede orkideer i samme farge som servietter,blomster og min leppestift (jada!! :-) .På toppen sto et svanepar av sukkerpasta. De pynter også med ekte orkideer om ønskelig. Vi fikk en prøvekake, og utifra den ba vi om mer og mindre av ulike ingredienser (vi ville ha uten nøtter, mindre krem og mer syltetøy).

http://www.fotograf-perandersen.no/jobb/job6.html

Her ser du et glimt av brosjyren dems, men be om å få den tilsendt!

Du kan også forhøre deg hos Moss finbakeri som også har utsøkte varer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...