Gjest Blanca Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Til daglig pleie - Ahava fotkrem Til trette sommerføtter og lett pleie - Lush Fairtrade Lotion Til dypere pleie og nattbruk - L'Occitane 100% Shea Butter
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Til daglig pleie - Ahava fotkrem Til trette sommerføtter og lett pleie - Lush Fairtrade Lotion Til dypere pleie og nattbruk - L'Occitane 100% Shea Butter Hvor kjøper du Lush-produkter i Norge? Eller bestiller du på nett? Jeg bruker bare Jason aloe vera body lotion på føttene, det funker bra. Passer på å skrubbe føttene ganske ofte, og går ikke veldig mye i jobben.
Gjest Tweek Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Jeg bruker den vanlige kroppskremen. Har en med peppermynte fra bodyshop men jeg er så sløv med å smøre føttene. Hater når dem er klissete.
Gjest synseren Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Smører føttene inn med Locobase hver dag. Locobase kjøper jeg på apoteket.
Gjest Alou Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har en fra Scholl, men smører ikke beina mine så ofte...
Rosalie Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har Scholls fuktighetskrem for bein. Nå om sommeren filer og smører jeg hver dag, om vinteren går jeg med masse tørr hud på beina, for da går jeg jo ikke i sandaler og viser fram beina.
Gjest Blanca Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 Hvor kjøper du Lush-produkter i Norge? Eller bestiller du på nett? Jeg kjøper Lush når jeg er utenlands, men jeg har hørt hete rykter om at Lush er på vei til Norge.
Susannah Skrevet 8. juli 2007 #11 Skrevet 8. juli 2007 Jeg synes Bodybutter fra Body shop fungerer veldig bra som fotkrem. For tiden har jeg mandarin-typen, men har prøvd flere ulike lukter tidligere. Smører på et tjukt lag i sengen ved leggetid og har et par tynne bomullssokker på, føttene blir myke og fine
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #12 Skrevet 8. juli 2007 Jeg kjøper Lush når jeg er utenlands, men jeg har hørt hete rykter om at Lush er på vei til Norge. Det hadde ikke vært en dag for tidlig om de kommer til Norge De har jo eksistert i mange år andre steder. Liker produktene.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #13 Skrevet 8. juli 2007 Spenol. Den gjør nøyaktig det samme som de dyre tullekremene.
kollektivet Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 8. juli 2007 Spenol. Den gjør nøyaktig det samme som de dyre tullekremene. haha, mojoper:p kanskje jeg skal grave frem scholl-kremen min, da.
Lola83 Skrevet 8. juli 2007 #15 Skrevet 8. juli 2007 Jeg bruker Hiruderm.. Den er fin, hjelper også mot synlige blodårer o.l..
Drua Skrevet 9. juli 2007 #17 Skrevet 9. juli 2007 Jeg bruker L'Occitane Shea Butter Body Cream (tror jeg den heter). Veldig god
Gjest Deception Skrevet 9. juli 2007 #18 Skrevet 9. juli 2007 Jeg smører ikke føttene så ofte, men de får en omgang bodylotion når jeg smører meg ellers. Hvis det er krise, bruker jeg en fotkrem med karbamid fra Scholl. Jeg takler ikke klissete kremer, og den beste jeg har prøvd, var fra Gehwol.
Ce'Nedra Skrevet 10. juli 2007 #20 Skrevet 10. juli 2007 Bruker en fra Scholl som stinker peppermynte. Anbefales IKKE, jeg kommer ikke til å kjøpe den neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå