Gjest remmaps Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Gutten: "Pappa, hvordan ser en vagina ut?" Faren: "Gutten min, før sex, ser en vagina ut som en rød rose, med bløte deilige blader, og med en lukt av deilig parfyme. "Hmm", sier gutten, "Hva med etter sex?" Faren: "Har du noen gang sett en bulldog spise majones?"
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Er det ingen som har en like morsom historie om kuken, før og etter kontakt med iskaldt vann...... :kaffe:
Gjest StockDama Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Jeg har faktisk sett en bulldog spise majones...og den griser faktisk ikke, sleiker det forsiktig i seg så det ikke blir noe søl....så jeg ser ikke helt sammenligningen.
Gjest Ørnulf Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Er det ingen som har en like morsom historie om kuken, før og etter kontakt med iskaldt vann...... :kaffe: Håhåhå! *Ler rått* *den va no liiiiiten*
Gjest Gjest (mann) Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 En mann lå og solte seg naken på stranden. To gutter pekte på tissen hans og spurte hva det var,,, joda det er fuglen min det sa mannen, åååjaa,,, det der da, hva er det da spurte så guttene og pekte på håret rundt,, det er rede til fuglen det sa mannen.. oki,,, de sjønte da det også,, men det da sa guttene som nå hadde oppdaget ballene hans,, jo det er eggene det,,,, javel ja.. Mannen solte seg videre, men så hadde han visst sovnet i solen for han bråvåknet av at han hadde sånne smerter nedentil. De første han fikk øye på var guttene så han spurte de hva de hadde holdt på med,,,? joda sa guttene vi lekte bare litt med fulen, men så spyttet den på oss,,,, da ble vi så sinte at vi vred hode av den, tente fyr på rede og knuste eggene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå