Liljen Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Vi har sendt søknad om prøverør, og da lurer vi selvsagt hvor lenge vi må vente.. Noen som vet hvor lang ventetid det er på de forskjellige klinikkene, eller hvor jeg finner det??
supergirl Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Om du går inn på ønskebarn.no mener jeg det skal stå noe om ventetider... Vet ellers at Porsgrunn er sterkt anbefalt, vi prøver å komme oss dit. Tror det var mellom 7- 9 måneder ventetid...? Ellers er det jo alltid mulig å ta det privat om man har dårlig tid, men da koster det jo litt mer... Lykke til!
Bridget Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Her er oversikt over ventetidene på offentlige sykehus: http://www.frittsykehusvalg.no/
Liljen Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 Tusen takk for svar Vi har søkt Haugesund da. Prøver det offentlige først. Har man først ventet så lenge, så kan vi klare 4 - 5 mnd til. Lykke til dere andre og.
Grace Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Tusen takk for svar Vi har søkt Haugesund da. Prøver det offentlige først. Har man først ventet så lenge, så kan vi klare 4 - 5 mnd til. Lykke til dere andre og. Et godt råd er; ring og mas!!! Det har jeg gjort et par ganger og det fungerte bra det.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Her er oversikt over ventetidene på offentlige sykehus: http://www.frittsykehusvalg.no/ Denne stemmer ikke alltid! Det lønner seg å ringe direkte til sykehuset selv og sjekke
Liljen Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2007 Jeg skal ringe å mase rett over fellesferien De har ferie nå, tror jeg. Bør vi ikke få første brevet først før vi ringer, eller kan vi ringe å spørre om de har mottatt søknaden?? Tusen takk for tips, det setter jeg stor pris på!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå