Gjest Gjest_Lina_* Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Hei.. Har gjennom jobben møtt en kjempe kar, vi har vært venner (på jobb) en stund, hender vi har vært på konserter osv.. med andre på jobb. Har alltid likt han, men har ikke tenkt på han på en annen måte enn at han er en god kollega og venn, siden han har vært/er i et forhold. Har hørt det ikke går bra med han og samboeren. Han fortalte meg for et par uker siden at det ikke går bra at det har vært dårlig lenge. At skal gå fra hverandre..osv.. Nå vet jeg at de har delt sommerferien, at han har ungen en uke og hun en annen. Dette tyder jo på at dette virkelig er på vei til å bli slutt. Noe han har sakt til meg også, at dette ER over.. Han har også sakt han liker meg godt, at han får en god følelse hver gang han ser meg, at han dette er noe han sjelden føler for noen.. han sa han trodde han har crush på meg.. Jeg må si jeg ble smigret, liker han jo godt men har ikke tenkt på han på denne måten siden han har vært opptatt. Han har aldri prøvd seg før heller, så han er en ordentlig kar. Har fått et par mld siste tiden, bar hyggelige mld. at han ønsker meg en god helg osv.. Så lurer jeg da, hva er han ute etter, kan han være interessert i et forhold allerede? Hvor lenge etter et brudd er folk som regel klare for noe nytt? Har man vært i et forhold som har vært dårlig i et år så er man kanskje klar for noe ganske snart? Har noen av dere vært i en lignende situasjon? Hva tror dere? Blir glad for svar! Hilsen Lina
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Sånt går ikke an å gi noen fasit på. Kanskje han ser etter en "myk landing" eller et reboundforhold for å lette bruddet (hvis det blir brudd, da). Men jeg vet også om både menn og kvinner som har funnet ny kjæreste rett etter brudd.
Gjest Gjest_Lina_* Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Sånt går ikke an å gi noen fasit på. Kanskje han ser etter en "myk landing" eller et reboundforhold for å lette bruddet (hvis det blir brudd, da). Men jeg vet også om både menn og kvinner som har funnet ny kjæreste rett etter brudd. Ja, det jeg er redd for.. at jeg er en "trøst".. Håper så klart ikke at jeg vil være det, har vært uheldig med de siste jeg har data.. så jeg kommer nok til å ta det veldig rolig i så fall.. er så redd for å bli såra igjen :cry: Alt jeg ønsker er å finn en jeg kan ha det bra med.. Jeg og han har en spesiell god kjemi.. føler jeg kan være meg selv, samtidig som det er en gnist der.. har tenkt over det etter han sa han liker meg.. Har liksom ikke vært i mine tanker tidligere siden han har vært i et forhold..
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Det aller viktigste er at du må være sikker på at det faktisk foreligger et brudd før du involverer deg i noe. Slik at du ikke ender opp som den andre kvinnen.
Gjest Gjest_Lina_* Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Det aller viktigste er at du må være sikker på at det faktisk foreligger et brudd før du involverer deg i noe. Slik at du ikke ender opp som den andre kvinnen. Ja, enig! Sa det til han da han sa han likte meg. At jeg syns det er vanskelig å tenke på han på "den måten" så lenge han er i forholdet.. Han sa han skjønte det, at han skulle rydde opp på hjemmefronten.. Får vel vente å se til etter sommeren.. er jo ofte da bruddene kommer.. Bare redd jeg skal bli såra igjen og være en trøst for han. Men, det er vel noen som klarer å gå fra et forhold til et annet, spesielt hvis det har vært dårlig lenge. At de bare har bodd sammen på en måte..
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Det varierer veldig. Har hørt om alt fra dag 1 til at det tar et par-tre år.
Gravenstein Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Det varierer veldig. Har hørt om alt fra dag 1 til at det tar et par-tre år. Mhmmm, helt umulig å vite. Jeg var sammen med en fyr og gjorde det slutt - fyren truet med selvmord, tryglet og bad om at jeg måtte komme tilbake ved enhver anledning - han stortutet og sa han elsket meg hver gang jeg traff ham etterpå. Jeg dro på ferie, og da jeg kom tilbake etter 3 uker hadde en ny dame flyttet inn, enda to uker senere var de jammen gift! Ble jo slutt på den pinlige tryglingen da
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 Han stortutet og sa han elsket meg hver gang jeg traff ham etterpå. Jeg dro på ferie, og da jeg kom tilbake etter 3 uker hadde en ny dame flyttet inn, enda to uker senere var de jammen gift! Ble jo slutt på den pinlige tryglingen da Wow! Og barna kom trillende som på en snor et par måneder etterpå?
Gravenstein Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 Og barna kom trillende som på en snor et par måneder etterpå?
Gjest Eugene Onegin Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 kommer ann på. Noen med en gang andre aldri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå