Tabris Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har grillet soyaburgere og soyapølser. Man kan også grille squash, paprika og andre grønnsaker. Bakt potet, og grønnsaker i folie er også kjempegodt!
Gjest Pax Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Jeg spiser grønnsaker hele tiden, så jeg gvil heller grille noe annet. Det blir ofte veggisburgere.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 ulike typer burgere maiskolber bakte poteter sopp paprika løk hvitløk rosenkål squash aubergin tomat
Gjest Nedfall Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Jeg er sjeleglad jeg ikke er veganer, hadde savner kotelettene veldig, ja..
Tabris Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Jeg er sjeleglad jeg ikke er veganer, hadde savner kotelettene veldig, ja.. Savner dem ikke i det hele tatt, jeg. (Ikke er jeg veganer, heller. ).
Gjest Nedfall Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 Savner dem ikke i det hele tatt, jeg. (Ikke er jeg veganer, heller. ). Du er sånn.. midt imellom, spiser fisk og.. egg ? Har ikke så mye peiling på de definisjonene..
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 Litt kort, men se her: http://www.vegetar.com/mt/2007/06/guide_ti...k_og_vegan.html
Rainbow Brite Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Du er sånn.. midt imellom, spiser fisk og.. egg ? Har ikke så mye peiling på de definisjonene.. Vegankost: Et kosthold som ikke inneholder noen matvarer av animalsk opprinnelse. Lakto-vegetabilsk kost: Her inngår melk og melkeprodukter. Lakto-ovovegetabilsk kost: Her inngår også egg i tillegg til det som er nevnt ovenfor. Dersom man spiser fisk er man strengt tatt ikke vegetarianer, men det går under betegnelsen pescetarianer, gjelde rå holde tungen rett i munnen!
pulverheksa Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 Nå er ikke jeg vegetarianer, men tomat og olivenpakke er en av mine favoritter. Cherrytomat og olivenpakke Bruker 6 cherrytomater til hver, like mange svarte oliven med stein og fetaost i terninger. Stikker hull i tomatene med en kniv, og legger i folie i lag med olivene, strør på litt slat og pepper en dæsj sitronsaft/balsamicoeddik og litt olivenolje. Lager en tett pakke og legger på grillen i 5min til tomatene begynnerå sprekke og bli varme, da har jeg i fetaosten og lar det få 5 min til. Supert som tilbehør til f.eks grilla squash og aubergine og andre grønnsaker, siden det blir en liten saus/sky i pakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå