Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet

Hva med denne? Koster litt mer enn du ønsker å bruke, men har blitt kåret til best i test.

Gjest Vampyra
Skrevet

Styr unna nr to og fire i allefall.

Gjest Vampyra
Skrevet
Hva med denne? Koster litt mer enn du ønsker å bruke, men har blitt kåret til best i test.

Den ser forsåvidt bra ut den, men jeg kan aldri tenke meg at hun har bruk for en så bra pc. Den holder derimot noe lenger enn en dårligere pc.

Mye å tenke på.

Gjest Gjest
Skrevet

Ville prøvd å få tak i en maskin med Intel Core 2 Duo, de er fine. Ligger noe på prisguiden.

NB! Unngå dem som er oppført med celeron prosessor !

Gjest lillebøll
Skrevet

Av de du listet opp hadde jeg valgt HP. Uten tvil.

Gjest Gjest
Skrevet

Fingeravtrykksleser - Win XP Pro - og Intel core 2 duo ?

Støtter forslaget ! :klappe:

Gjest Vampyra
Skrevet
Fingeravtrykksleser - Win XP Pro - og Intel core 2 duo ?

Støtter forslaget ! :klappe:

Hva skal en vanlig bruker med fingeravtrykksleser? Hvor mye hemmelig lagrer man egentlig på en maskin privat? Så lenge maskinen er tilknyttet et nettverk spiller det ingen rolle hvor vanskelig det er å komme inn på den.

Skrevet
Hva skal en vanlig bruker med fingeravtrykksleser? Hvor mye hemmelig lagrer man egentlig på en maskin privat? Så lenge maskinen er tilknyttet et nettverk spiller det ingen rolle hvor vanskelig det er å komme inn på den.

Enklere ibruk, såklart ! Sålenge avleseren funket 80-90% av tiden da..

Ville hatt noe slikt selv, på min, men det ble litt dyrt på den tiden.

Skrevet

signerer...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har fingeravtrykkleser på maskina mi, og synes det er kjempefint. Selvsagt er det ikke noe som bør være utslagsgivende foran et kjøp, men det er en fin bonus f.eks. å slippe å skrive inn passord når man skal logge inn i Windows. (Ja, vet at man ikke trenger passord i det hele tatt, men jeg vil ha litt "beskyttelse".)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...