Gå til innhold

han er ute på byen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_engstelig_*
Skrevet

er reist hjem til familie en uke. min samboer er hjemme pga jobben.

vet at han er ute på byen ikveld. i og for seg greit det,men av div.grunner sliter jeg nå med veldig usikkerhet og sjalusi i forhold til dette ... burde egentlig ikke vært noe problem. liker ikke innrømme at jeg er sjalu. men nå er det altså slik.

tidligere slet jeg aldri med denne slags følelser, men etter en episode for halvannet år tilbake, har forholdet mellom meg og min kjære fått litt problemer.

jeg var borte fra han også denne gangen. han var utro mot meg, og jeg fann dette ut så snart jeg var hjemme. slet veldig med dette i ettertid. tok lang tid bygge opp forholdet igjen. Er i prinsipp veldig klar når det gjelder utroskap : dette er en ytteres respektløs hanling ovenfor din kjære, og jeg har alltid sagt at ville jeg komme oppi situasjonen vil jeg forlate han på flekken. men realiteten ville noe annet ...

elsker han.

vet som sagt at han er ute nå. føler meg usikker og rastløs. vil ringe han, men våger ikke.. .bør kanskje ikke ringe han? bør kanskje prøve vise han tillitt til tross for at jeg så gjerne ønsker høre stemmen hans.. og tenk om han ikke tar telefonen da...

uff.. jeg høres kanskje hysterisk ut. kanskje jeg også er det.. men...

sukk

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

sende en melding og si at du kjeder deg el og spør f.eks om det har skjedd noe spennende på jobb i dag? hvis han ikke svarer har du i hvert fall en unnskyldning for å ringe han og spørre om han "sov el noe" i går ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje du kan sende han en helt ufarlig nattamelding? Det virker vel ikke kontrollerende? Men ikke stress hvis du ikke får svar. Mer sannsynlig at han er litt full enn at han er utro.

Gjest synseren
Skrevet

Prøv å holde på med dine egne ting. Du har sikkert en hobby du kan drive med?

Ikke sitt å fantaser om alt som kan skje mens han er på byn, konsentrer deg heller om å ha en fin kveld selv.

Skjønner at du blir litt på vakt når han har vært utro før, men du valgte å tilgi han, så da må du vise han din tillit igjen.

Du kan uansett ikke styre han når han er ute på byn.

Prøv å gjøre noe positivt ut av kvelden, istedet for å prøve å kontrollere noe du ikke kan kontrollere.

Han gleder seg sikkert til å komme hjem til deg igjen i natt..

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...