Gå til innhold

Chess Friends

Smørblomsten

Anbefalte innlegg

Ja, hvordan kan man vite hvem som bruker Chess, uten å spørre direkte?

Tenker å bestille Chess Friends som vil si at man ringer gratis/sms/mms til alle som er Chess-kunde.

Men jeg gidder ikke ringe rundt for å høre hvem av "mine" som bruker Chess, tungvindt...

Er det en nettside man kan legge inn mobilnr deres og få opp hvem som er mobiloperatøren deres?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chess friends gjelder kun om du ringer til andre som har Chess friends, og ikke alle som har Chess abo. Du kan lese om tjenesten på chess.no >> Tjenester >> Friends (Les mer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo skal gjelde alle som har Chess og krever ikke at de jeg ringer gratis til har Friends

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

For telenorbrukere kan man ringe 1945+telefonnummer for å sjekke hvilken operatør et nr har. Jeg vet ikke om andre leverandører har den tjenesten, for de fleste skiller ikke mellom å ringe mellom "deres" kunder og andre mobilkunder. Det gjør i hvertfall ikke chess. Mulig du kan gjøre det fra fasttelefonen.Denne tjenesten er gratis.

Evt får du alliere deg med en venn med telenor og gå gjennom listen, men det er jo også heller tungvindt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Åj, nå ble jeg plutselig redd her. Ringer man kun gratis til de som har chess friends selv? :overrasket:

Trodde det var til alle med chess? har jo litt å si, for etter at chess friends kom ringer man jo ukritisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pjuhhh.. ble litt redd her et sekund for at hele matbudsjettet skulle gå til chess.. (hehe for å sette det litt på spissen).

Det var det jeg trodde, men ble plutselig usikker. Men så bra da, da er det bare å fortsette å ringe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...