Saeria Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Ja, på mandag bærer det avsted til England og da skal vi jo innom tax freen. Har dere jenter noen tips til hva som er lurt å handle der, noe jeg bør sjekke ut eller kjøpe nå som jeg endelig har sjansen til å få noe litt rimeligere? Rensekrem, dagkrem og nattkrem har jeg nok av og jeg bruker kun mineralfoundation. Alle tips taes i mot med takk. Har ikke lyst til å gå rundt som en forvirret gås og sniffe og snuse på halve butikken før vi reiser til Manchester.
Gjest Deception Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 2-pk Touche Eclat? Flerpakninger av Kanebo 38* mascara? Den berømte Biotherm-bodylotionen til nesten halv pris i forhold til parfymeri? Ellers bør du selvsagt kjøpe alkohol, but that goes without saying.
Saeria Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2007 Der sa du noe. Takk! Den concealeren jeg har fra La prairie er ikke spesielt god. Dette skal noteres. Alkohol er selvsagt. En kompis skal få en flaske cognac/whisky fordi han skal passe pusen vår mens vi er borte. Han tar ikke i mot penger og siden vi ikke drikker sånt, så truer vi bare med at enten tar han i mot, ellers så heller vi det ut i vasken.
Gjest Deception Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Ellers har Lancome sånne kjekke pakninger med mascara, en liten fjerner, gjerne en svart kajal, og div. småprøver. (Ja, jeg har svart belte i tax free, men jeg reiser hver måned, også).
Saeria Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2007 Heldiggris! Sist gang jeg var utenlands var i mai 2005.
Gjest Deception Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Heldiggris! Sist gang jeg var utenlands var i mai 2005. Nja, det er slitsomt, hvis jeg skal være ærlig. Jeg jobber i utlandet, men har min tilknytning i Norge, så jeg bor i koffert, mer eller mindre.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 Sminkeskrin er det alltid godt utvalg av og kan være bra kjøp om du liker å ha med litt sminke i veska sånn til hverdags.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå