Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

e så lei å sliten no, og må få lufta ut tankan no..

kjæresten min va veldi usikker på om han ville være sammens med meg da vi begynte å styre. han ville være fri å frank, å de rette følelsene for meg kom veldi seint.

men d ble no oss etter et halvt år fram og tilbake. eg kunne ikke ha vært mer lykkeli. ingen har behandla meg så fint og så flørtende. har aldri hatt så sterke følelser for noen.

så har vi hatt en dels problemer å,

han har ikke lyst å ha et så forpliktende forhold, han drar ofte ut på byen me kompisene, han kan klare seg dager uten meg. mye fordi han trener, jobber og går skole. han ringer meg hele tia, så å han gir lyd fra seg, å er veldi søt å grei mot meg. alle mine venner syns han er allers tider.

han vil derimot at alt går etter hans pipe.. når og hvor vi møtes, katti han skal ut på byen, katti eg kan være me, og katti eg må være lamme andre.

krangle vi, så sir han hele tia, at no orke han ikke mere, han vil ikke ha en jente som e sånn og sånn.. av å til kan eg være veldi dum( bli sint hvis han ikke kommer å legg seg når han love,spør han om han forsatt e forelska... osv.. mye fordi han va usikker fra starten av.)

så hele forholdet, sp ligg d mye usikkerhet bak, noe som tære på for oss begge.

da vi hadde vært ilag i 1 år, ville han ikke flytte sammens med meg heller.. dette gjorde jo at eg ble mer usikker på hans følelser.

han har derfor bedt om mange pauser i det siste. han e lei all kraglinga våre, og håper no me tia at vi kan finne tilbake til hverandre.

eg vil ha han, fordi når vi har d fint, så har vi d supert... men no har d vært så masse av og på knapper at man kanskje ser at d ikke lengre e håp, eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Husk at usikkerhet er har en lei smitteeffekt på andre ting! Du blir usikker og derfor kanskje masete og han blir irritert fordi du maser, og reagerer kanskje med å være enda mer borte fra deg? Prøv å finne på ting på egenhånd og vis han at du ikke sitter hjemme og er helt avhengig....for du er vel ikke det? ;)

Dette er jo egentlig en ganske klisjé situasjon hvis du tenker etter....hva ville du selv gitt som råd til en venninne?

Dere høres ut som to mennesker som har veldig ulike behov. Kanskje dere bør snakke om hva dere forventer av en kjæreste? Har dere ukompatible behov bør dere gjøre det slutt dersom dere ikke klarer å kompromisse. Men husk at dersom du først kompromisser så mister du retten til å syte etterpå...

Skrevet

Usikkerhet er ubehagelig.. nå kan jeg bare tolke situasjonen ut i fra det du skriver, men det virker som om du lar han styre showet her. Det var du som først ble interessert, dermed tar han deg kanskje for gitt, og tror han kan gjøre hva han vil fordi du er der uansett. Det er ikke noe han gjør bevisst, men det gjør deg usikker likevel. Kanskje du burde roe ned litt og se om han innser hva han har? Hvis han ikke setter pris på deg har dere jo ingen framtid.

Gjør ting på egenhånd og sammen med venner - la han savne deg litt, til en forandring.

Du kan også snakke med ham om dette, men det har du kanskje alt gjort? Forklar ham hva som gjør deg usikker. Hvis han ikke kan gi deg det du trenger fra en kjæreste burde dere kanskje vurdere litt tid fra hverandre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...